Sygma Bank został jednym z dwóch oficjalnych partnerów polskiej premiery czwartej części znanego i popularnego filmu. „Piraci z Karaibów. Na nieznanych wodach” wchodzą na ekrany kin w całej Polsce 20 maja.

Z tej okazji Sygma Bank przygotował dla swoich klientów konkurs, w którym do wygrania jest ponad 3 800 atrakcyjnych nagród. Główną nagrodą jest tygodniowy wyjazd na Karaiby dla 4 osób.

Z okazji premiery filmu „Piraci z Karaibów. Na nieznanych wodach” Sygma Bank rozpoczął konkurs dla swoich klientów. Od poniedziałku, 9 maja, przez 6 tygodni – do 15 czerwca br., można wygrać atrakcyjne nagrody. Grupą docelową konkursu są wszyscy klienci Sygmy posiadający kartę kredytową  Master Card.  Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest dokonanie w okresie jego trwania transakcji kartą kredytową Sygma Master Card na kwotę minimum 30 zł oraz zachowanie wydruku z terminala. Kolejny krok to przesłanie SMSa rejestracyjnego pod numer 7055 oraz udzielenie odpowiedzi na jedno pytanie związane z filmem. Codziennie 100 osób, które najszybciej i prawidłowo odpowiedzą na pytanie konkursowe otrzyma podwójne zaproszenia do kina lub oryginalne koszulki z filmu. W sumie w etapach dziennych do wygrania jest 1 800 podwójnych zaproszeń do kina na film „Piraci z Karaibów. Na nieznanych wodach” i 1 800 koszulek z filmu. Uczestnicy etapów dziennych mają też szansę na zdobycie nagrody głównej. Zwycięzcami zostaną osoby, które najszybciej i prawidłowo odpowiedzą na kolejne, otrzymane SMSem pytanie. Nagrody wielkiego finału to wycieczka na Karaiby dla 4 osób o wartości 27 000 PLN, 20 zestawów kina domowego oraz 200 gier komputerowych na PC  „Lego: Piraci z Karaibów”.

– Podjęliśmy decyzję o wsparciu jako jeden z dwóch partnerów polskiej premiery filmu „Piraci z Karaibów.
Na nieznanych wodach”. Oprócz dobrej zabawy w kinie mamy też do zaoferowania szereg nagród. Chcemy, by nazwa Sygma kojarzyła się z dobrą zabawą i miło spędzonym czasem. To dlatego główną nagrodą jest wycieczka dla czeterech osób na Karaiby – wyjaśnia Michał Moskalik, Zarządzający Marketingiem B2C w Sygma Bank.

Konkursowi towarzyszy intensywna akcja reklamowa w placówkach handlowych sieci współpracujących z Sygma Bank. Plakaty i ulotki reklamowe dostępne są w ponad 200 placówkach sieci handlowych blisko współpracujących z Sygma Bank, jak Praktiker, Real, Obi, Nomi oraz Bricomarche.

Dodatkowe informacje oraz szczegółowy regulamin konkursu dostępne są na stronach www.sygmanakaraibach.pl oraz na www.sygmabank.pl . Zostaną tam również opublikowane listy zwycięzców po zakończeniu konkursu. Więcej informacji o filmie na stronach www.disney.pl oraz www.disney.pl/piraci .



Sygma Bank > więcej informacji ( PRESS BOX)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj