Dom mediowy PanMedia Western po raz kolejny realizuje projekt sponsoringu użyczeniowego dla Suzuki Motor Poland.
Auta terenowe znajdą się w kręconym właśnie w polskich i słowackich Tatrach nowym, 13 odcinkowym serialu „Ratownicy”. Fabuła produkcji TVP opowiada o pracy ratowników górskich. Współpraca dotyczy kilku samochodów: przede wszystkim modelu Grand Vitara, ale również SX4 i Jimny, najmniejszego z oferty Suzuki auta terenowego.
Dom mediowy PanMedia Western po raz kolejny realizuje projekt sponsoringu użyczeniowego dla Suzuki Motor Poland.
Auta terenowe znajdą się w kręconym właśnie w polskich i słowackich Tatrach nowym, 13 odcinkowym serialu „Ratownicy”. Fabuła produkcji TVP opowiada o pracy ratowników górskich.
Współpraca dotyczy kilku samochodów: przede wszystkim modelu Grand Vitara, ale również SX4 i Jimny, najmniejszego z oferty Suzuki auta terenowego.
Osobami odpowiedzialnymi po stronie Suzuki za realizację projektu są Jarosław Jędrzejewski i Dorota Drelich, a w PanMedia Western Klaudia Sibilska.
JK
Zobacz także:
– San Markos poszerza kompetencje
– Kompan.pl wypozycjonował Komorowskiego