W tegorocznej 12 edycji konkursu Effie Awards, nagrodę w kategorii żywność przyznano marce Wedel za kampanię „Taniec”. Reklama w sposób niebanalny i plastyczny zaprezentowała nowe, innowacyjne czekolady nadziewane „ Owocowe Duety”.
Czekolady „Owocowe Duety”, które pojawiły się na rynku w 2010 roku, stały się jedną z najbardziej pożądanych nowości Wedla. Pomysł, aby w jednej tabliczce, umieścić dwa owocowe nadzienia, w oddzielnych kostkach okazał się strzałem w dziesiątkę.
Tak wyjątkowy produkt potrzebował unikalnej oprawy komunikacyjnej.
Scenariusz reklamy opiera się na rywalizacji dwóch tanecznych zespołów symbolizujących różne smaki owoców. Wyniki sprzedaży owocowych duetów pokazują, że kampania reklamowa spełniła swoje zadanie, docierając do grupy docelowej i umacniając pozycje lidera marki Wedel w segmencie czekolad.
Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna była agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Poland, a doborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Wedel
WIĘCEJ INFORMACJI z firmy E. Wedel (PRESS BOX)