Koniec roku w Centrum Wyposażenia Wnętrz DOMOTEKA, upłynął pod znakiem dobrego designu. A to za sprawą spotkania OKK! design, którego inicjatorką i organizatorką była Olga Kisiel-Konopka.
W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele firm z rynku wnętrzarskiego, reprezentanci środowiska akademickiego i projektanci form przemysłowych. Na spotkaniu nie mogło zabraknąć przedstawicieli Grupy Paradyż.
Funkcjonalność a design – Nowości produktowe Grupy Paradyż – to tytuł wystąpienia, które w trakcie spotkania zaprezentował Łukasz Majewski, Specjalista ds. Prezentacji i Szkoleń w Grupie Paradyż. Zakres mojej prezentacji był dość szeroki – od historii Grupy Paradyż w pigułce, poprzez nasze najważniejsze osiągnięcia w dziedzinie wzornictwa płytek ceramicznych, aż po przykłady zastosowania naszych kolekcji w obiektach inwestycyjnych – od wielkoformatowych gresów, po płytki w małych formatach – mówi Łukasz Majewski. Na zakończenie przedstawiciel Grupy Paradyż zaprezentował gościom nowości produktowe firmy. W trakcie tej części największą uwagę zwróciłem na ich uniwersalność i zróżnicowanie elementów w każdej kolekcji. Goście mogli zobaczyć między innymi nowe kolekcje gresów wielkoformatowych, samodzielne kolekcje podłogowe w formacie 40×40 cm oraz kolekcje ścienne w formacie 20×60 cm, w przypadku których zastosowano technologię druku cyfrowego na szkle – dodaje.
W spotkaniu OKK! design wzięli udział przedstawiciele mediów, architekci i projektanci. Zagadnienia dotyczące designu prezentowali przedstawiciele firm rynku wnętrzarskiego: Grupa Paradyż, Noti, Jaga, BoConcept, Paini, Aparici, Arino House, Galeria Wnętrz, reprezentanci środowiska akademickiego oraz projektanci form przemysłowych: Kabo&Pydo, Jeremi Nagrabecki.
Zapraszamy na www.paradyz.com
zdjęcia: Lidia Skuza
Grupa Paradyż
Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 20-stu lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group – propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm – produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę „Filary Polskiej Gospodarki 2011”, „JAKOŚĆ ROKU ZŁOTO 2012”, oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2011 z diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.
Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)