Tomasz Dembiński został szefem działu Strategy & Development w agencji reklamowej San Markos. Wzmocnienie działu Strategy & Development jest związane z rozszerzeniem kompetencji agencji San Markos o działania z zakresu doradztwa strategiczno-biznesowego. Dział pracuje nad nowymi rozwiązaniami dla stałych i potencjalnych klientów agencji. Jednym z nich, już wprowadzonym na rynek, jest Raport Sponsoringowy, czyli o

Tomasz Dembiński został szefem działu Strategy & Development w agencji reklamowej San Markos.

Wzmocnienie działu Strategy & Development jest związane z rozszerzeniem kompetencji agencji San Markos o działania z zakresu doradztwa strategiczno-biznesowego.

Dział pracuje nad nowymi rozwiązaniami dla stałych i potencjalnych klientów agencji. Jednym z nich, już wprowadzonym na rynek, jest Raport Sponsoringowy, czyli ocena pozycji i potencjału działalności sponsoringowej. Raport jest opracowywany na podstawie badania określającego stopień efektywności prowadzonych działań sponsoringowych na tle konkurencji. Stanowi zatem rekomendację biznesową, w które działania sponsoringowe warto inwestować by korespondowały one z realizacją celów biznesowych firmy.

Tomasz Dembiński pełnił dotychczas funkcję client service directora.


ŁM

Zobacz także:

Kompan.pl wypozycjonował Komorowskiego

ARBOinteractive oferuje reklamę w grach

4Move: Sport jest wszędzie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj