W poniedziałek, 18 października Amica rozpoczęła kampanię telewizyjną dotyczącą piekarników z linii Integra. Wyrafinowane piękno nowej linii sprzętu grzejnego podkreśla poetycki i nastrojowy spot reklamowy, za sprawą którego zwykłe urządzenie kuchenne zyskuje zupełnie inny wymiar.
Na tym jednak nie koniec, bowiem oprócz wyszukanego designu piekarnik posiada mnóstwo praktycznych funkcji oraz innowacyjnych rozwiązań technicznych, które również można zobaczyć w spocie.
Spot na zlecenie Amiki przygotowała agencja Change, która również czuwała nad produkcją całości. Efekt finalny robi naprawdę duże wrażenie, być może dzieje się tak dlatego, że od początku opowieści nasze skojarzenia wędrują we wszystkich kierunkach oprócz kuchni. Zaskoczenie potęguje tylko wrażenia wywoływane przez powstająca na naszych oczach konstrukcję piekarnika, która buduje się wokół rosnącego na naszych oczach ciasta. Z całą pewnością nikt nigdy nie podejrzewał, że zwykły proces pieczenia ciasta może dostarczać takiej przyjemności.
– Taka forma prezentacji urządzenia została wybrana przez nas nieprzypadkowo – mówi Zdzisław Wiese, PR&ATL Manager w Amice. – W ten sposób osiągamy cel, który postawiliśmy sobie przed rozpoczęciem produkcji spotu: poprzez promocję produktów oraz zaawansowanych rozwiązań technologicznych budujemy wizerunek marki oferującej praktyczne rozwiązania na najwyższym poziomie. Jest to także doskonały moment by podkreślić kompetencje Amiki zwłaszcza w zakresie sprzętu grzejnego, który produkujemy od ponad 50 lat. Warto o tym pamiętać, bowiem jest to znak rozpoznawczy Amiki nie tylko w Polsce, ale w całej Europie.
Wśród nowych rozwiązań w piekarnikach z linii Integra zdecydowanie wyróżnia się programator I-Cook Timer, od którego zaczyna się historia opowiadana w spocie, ale jest to tylko początek z czego doskonale zdajemy sobie sprawę. Dlatego później pojawiają się pozostałe elementy urządzenia, które wspólnie sprawiają, że osiągamy znakomite efekty kulinarne za każdym razem. Inżynierowie Amiki poradzili sobie także z czyszczeniem piekarnika, ponieważ urządzenie zostało wyposażone w nowy i efektywny energetycznie system czyszczenia parowego Aqualytic, dlatego piekarnik, a z nim cała kuchnia może zawsze lśnić czystością i cieszyć użytkowników.
W kampanii zostaną wykorzystane wszystkie główne stacje telewizyjne, prasa wnętrzarska oraz wybrane tytuły lifestylowe. Użytkownicy Internetu będą mieli okazję zapoznać się z nowymi urządzeniami z linii Integra nie tylko za pośrednictwem strony korporacyjnej, ale także poprzez szeroki zestaw także niestandardowych działań reklamowych. Reklamę będzie można także obejrzeć na ekranach kinowych w największych miastach w Polsce. Kampania reklamowa, z różnym natężeniem, potrwa do końca roku.
Amica
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)
,27,5576,1287555267