W okresie od listopada 2010 do stycznia br. spadek słuchalności odnotowały RMF FM, Radio Zet oraz Chilli Zet. Z najnowszych badań Radio Track Millward Brown SMG/KRC wynika, że najczęściej wybieraną stacją radiową w okresie od listopada 2010 r. do stycznia br. był RMF FM, którego udział w ogólnopolskim rynku słuchalności wyniósł 25,46 proc. Rozgłośnia nieznacznie pogorszyła wyniki z tego samego okresu 2009 r. – wówczas uzyskała 25,69 proc. udziału w rynku.
W okresie od listopada 2010 do stycznia br. spadek słuchalności odnotowały RMF FM, Radio Zet oraz Chilli Zet.
Z najnowszych badań Radio Track Millward Brown SMG/KRC wynika, że najczęściej wybieraną stacją radiową w okresie od listopada 2010 r. do stycznia br. był RMF FM, którego udział w ogólnopolskim rynku słuchalności wyniósł 25,46 proc. Rozgłośnia nieznacznie pogorszyła wyniki z tego samego okresu 2009 r. – wówczas uzyskała 25,69 proc. udziału w rynku.
Na drugim miejscu uplasowało się Radio Zet, które uzyskało 16,13 proc. udziału w czasie słuchania (16,40 rok wcześniej). Kolejna lokata należała do radiowej Jedynki, która przyciągnęła 13,14 proc. audytorium (12,60 proc. przed rokiem), a słuchalność Programu III Polskiego Radia wzrosła z 7,26 proc. do 8,25 proc. udziału w rynku.
Piąta pozycja należała do Radia Maryja – w okresie od listopada 2010 do stycznia 2011 r. stacja osiągnęła 2,36 proc. udziału w rynku (2,09 proc. rok wcześniej).
Na dalszych miejscach uplasowały się: Eska Rock – 1,46 proc. (1,40 proc. przed rokiem), Radio Tok FM – 1,41 proc. (0,95 proc. rok wcześniej), radiowa Dwójka – 0,67 proc. (0,65 proc. w analogicznym okresie 2009 r.), Chilli Zet – 0,47 proc. (0,50 proc. przed rokiem), Czwórka (Polskie Radio Euro) – 0,30 proc. (0,16 proc. przed rokiem) i Radio PiN – 0,18 proc. (0,12 proc. rok wcześniej).
A. Prejs