Już w najbliższą sobotę – 11 maja – będzie miała miejsce 3. edycja największej imprezy varsavianistycznej – Okno na Warszawę.
W projekt zaangażowała się również Ceramika Paradyż, która od lat wspiera działania na rzecz sztuki i kultury. Firma, w multimedialnej formie, zaprezentuje artystyczne zdjęcia warszawskich, ściennych dekoracji plastycznych, które zostały wykonane przez Michała Radwańskiego w ramach pierwszego etapu ogólnopolskiej kampanii społecznej „RATUJEMY MOZAIKI”.
Akcja w akcji
Wydarzenie będzie miało miejsce w zachodniej oficynie oraz na dziedzińcu Hali Koszyki przy ulicy Koszykowej 63. Organizatorzy po raz kolejny zaprezentują mieszkańcom stolicy najciekawsze warszawskie inicjatywy. Ponadto całodniowy program tegorocznej edycji obejmuje wiele atrakcji. Począwszy od wycieczek po stolicy, licznych warsztatów tematycznych, koncertów i wystaw, projekcji filmowych, skończywszy na tradycyjnym Bazarze Koszyki. Ceramika Paradyż zaprasza do obejrzenia pięknych fotografii warszawskich, niszczejących mozaik, schowanych w miejskiej przestrzeni stolicy oraz na relację zdjęciową z dwóch wernisaży z cyklu „Mozaiki Warszawskie”, które odbyły się w ubiegłym roku w Warszawie w Space Design i kawiarni MiTo.
Cieszymy się, że Ceramika Paradyż zechciała w tym roku wesprzeć Okno na Warszawę. Niezwykle ważne jest, że tak duże i poważne firmy chcą angażować się w przedsięwzięcia kulturalne – komentuje Jarosław Zuzga, koordynator Okna na Warszawę. Firma, wraz ze swoją akcją „Ratujemy Mozaiki” doskonale wpisuje się w idee całej imprezy – dodaje.
Razem uratujmy mozaiki
Jednym z celów akcji „Ratujemy Mozaiki” jest udokumentowanie i ocalenie od zapomnienia tego niezwykłego kawałka architektury. Uruchomiona została specjalna strona www.ratujemymozaiki.com i profil akcji na Facebooku, z których można dowiedzieć się więcej o samym przedsięwzięciu oraz obserwować jak z pomocą internautów powstaje interaktywna mapa polskich mozaik.
Biurowiec firmy BUMAR, fot. Michał Radwański.jpg
Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)