Hoop Polska ogłosiła przetarg mediowy na rok 2011 dla wszystkich swoich marek. Na shortliście znalazły się następujące domy mediowe: MPG, PanMedia Western, Starlink oraz, obsługujący obecnie firmę, Mindshare. „Chcemy odświeżyć spojrzenie na nasze marki pod kątem mediów, poszukać nowych możliwości, również tych, prowadzących do obniżenia kosztów“ – mówi Marek Kmiecik, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Hoop Polska.
Na shortliście znalazły się następujące domy mediowe: MPG, PanMedia Western, Starlink oraz, obsługujący obecnie firmę, Mindshare.
„Chcemy odświeżyć spojrzenie na nasze marki pod kątem mediów, poszukać nowych możliwości, również tych, prowadzących do obniżenia kosztów“ – mówi Marek Kmiecik, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Hoop Polska.
Rozwiązanie przetargu nastąpi pod koniec listopada.
Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia blisko 1000 pracowników.
Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i niegazowany Fruti, kompoty Paola, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.
Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Krzysztof Grudziński. W skład zarządu wchodzi również Bernard Woźniak – Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Nowotny – Dyrektor Operacyjny.
HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)