Klienci, którzy skorzystają z nowej oferty PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Prąd jak prąd” zapewnią sobie gwarancję stałej ceny za energię elektryczną aż do końca 2017 roku. PGE przygotowała dla nich również szeroki wachlarz usług dodatkowych.
Oferta skierowana jest do gospodarstw domowych z całego kraju. Mogą z niej skorzystać również ci, którzy nie są jeszcze klientami PGE. Jeśli zechcą podpisać umowę, proces zmiany sprzedawcy zostanie przeprowadzony w ich imieniu przez wyspecjalizowanych pracowników spółki. Jest to usługa, która nie wymaga żadnych dodatkowych opłat.
Decydując się na współpracę z PGE klient otrzymuje możliwość wyboru i dostosowania poszczególnych wariantów oferty spośród oferowanych przez sprzedawcę usług dodatkowych. Tym, którzy cenią proste oferty i aktualnie nie chcą korzystać z dodatkowych usług, PGE proponuje rozwiązanie z gwarancją niezmienności ceny aż do końca 2017 roku. W przypadku wyboru tej propozycji rachunki za energię elektryczną będą dotyczyły wyłącznie zużytych kilowatogodzin.
Klientom oczekującym dodatkowego wsparcia PGE oferuje wachlarz usług dodatkowych, spośród których każdy może wybrać wariant odpowiadający swoim potrzebom.
Tym klientom, którzy chcieliby zabezpieczyć się przed nieprzewidzianymi awariami w domu PGE proponuje usługę „Bezpieczny dom”. Dzięki temu rozwiązaniu można otrzymać pomoc fachowca, m.in. elektryka, hydraulika lub ślusarza, który w razie potrzeby usunie awarię lub naprawi zepsuty sprzęt. Z wachlarza oferowanych usług można również wybrać wariant „Pewnie i bezpiecznie z PGE”, który gwarantuje opłacanie rachunków przez ubezpieczyciela w przypadku nieszczęśliwego wypadku lub innego zdarzenia losowego. Potrzebujący pomocy prawnej mogą natomiast skorzystać z usługi „Mecenas Direct”, w ramach której skorzystać można z profesjonalnych bezpłatnych porad prawnika, radcy prawnego lub doradcy podatkowego.
Oferta jest elastyczna, ponieważ w okresie promocji, czyli do 31 grudnia 2015 r., klient, który wybrał dany wariant, może zmienić go na inny, zwiększając liczbę usług dodatkowych już w czasie trwania umowy. W tym celu wystarczy pojawić się w Biurze Obsługi Klienta lub telefonicznie skontaktować z PGE Contact Center, tel: 422 222 222.
– „Prąd jak prąd” to oferta odpowiadająca na zapotrzebowanie współczesnego rynku energii i oczekiwania klientów, dla których nasza spółka nieustannie poszerza wachlarz usług. To propozycja dla tych, którzy chcą znaleźć dla siebie najkorzystniejsze rozwiązanie oraz zaoszczędzić na opłatach za energię – mówi Agnieszka Szczekala, rzecznik prasowy PGE Obrót.
PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.