Europejski Fundusz Leasingowy wystartował z nowym pakietem usług w ramach Portalu KlientEFL.
Nowy Portal KlientEFL oferuje Klientom nowy wygląd, nową i przyjazną ergonomię oraz większą łatwość w dotarciu do potrzebnych informacji, ich przejrzystość i czytelność, a także, nowe oczekiwane przez Klientów, funkcjonalności.
Od dziś Klienci EFL, którzy posiadają aktywną usługę Portal KlientEFL i wypełnią odpowiedni wniosek będą otrzymywać eFaktury.
Europejski Fundusz Leasingowy wystartował z nowym pakietem usług w ramach Portalu KlientEFL.
Nowy Portal KlientEFL oferuje Klientom nowy wygląd, nową i przyjazną ergonomię oraz większą łatwość w dotarciu do potrzebnych informacji, ich przejrzystość i czytelność, a także, nowe oczekiwane przez Klientów, funkcjonalności.
Od dziś Klienci EFL, którzy posiadają aktywną usługę Portal KlientEFL i wypełnią odpowiedni wniosek będą otrzymywać eFaktury.
Po zgłoszeniu wniosku, Klienci będą mogli pobierać z Portalu dokumenty księgowe w formie elektronicznej – PDF. O wystawieniu eFaktury Klient będzie informowany w wybrany przez siebie sposób (SMS, e-mail).
Na Portalu KlientEFL udostępnionych jest 18 wniosków posprzedażowych. Niektóre typy wniosków jak np. „Opinia o Kliencie”, „Upoważnienie do wyjazdu za granicę” są realizowane natychmiastowo, a dokumenty Klient może pobrać bezpośrednio z Portalu.
Ponadto Portal umożliwia bezpośrednią komunikację ze specjalistami zajmującymi się realizacją spraw posprzedażowych. Bieżąca informacja o etapie realizacji złożonych wniosków posprzedażowych niewątpliwie usprawni obsługę Klienta.
Internetowa aplikacja Portal KlientEFL daje możliwość zarządzania zarówno umowami leasingu jak i flotą samochodową. Dostęp do historii transakcji na kartach paliwowych oraz do informacji o pozostałym limicie zakupowym z pewnością usprawni nadzór nad wydatkami paliwowymi.
„EFL od ponad 20 lat wspiera polskich przedsiębiorców. Pozycja lidera i przyznany w ubiegłym roku tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi zobowiązuje nas do dbałości o jakość świadczonych usług. Słuchamy naszych Klientów i dostosowujemy naszą obsługę do ich potrzeb i oczekiwań. Portal KlientEFL został stworzony z myślą o dalszym usprawnieniu kontaktu Klienta z naszą firmą, umożliwieniu sprawnego i szybkiego załatwienia spraw Klienta związanych z zawartą umową bez konieczności osobistego pojawienia się w placówce Spółki.
Dzięki Portalowi Klient w każdej chwili, o dowolnej porze, przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu ma dostęp do kluczowych informacji dotyczących zawartych umów (np. informacje o płatnościach i fakturach), może złożyć wniosek o dokonanie zmian na umowie, zaktualizować swoje dane korespondencyjne, wysłać zapytanie do specjalisty uzyskując potrzebne informacje, może też śledzić etapy realizacji zgłoszonej sprawy.” – mówi Irena Szymańska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta.
Europejski Fundusz Leasingowy wprowadzając odświeżoną usługę Portal KlientEFL wyznaczył nowy standard obsługi Klientów leasingowych w Polsce.
„Nowy Portal oprócz dużej liczby nowych funkcjonalności cechuje bardzo intuicyjna nawigacja. Dotarcie do informacji czy też wypełnienie wniosku wspomagane jest przez pojawiającą się na każdym etapie pomoc – charakterystyczne chmurki. Cały proces jest na bieżąco weryfikowany, a Klient ma pewność, że wniosek został wypełniony poprawnie” – dodaje Marcin Czajkowski, Kierownik Centrum Usług Dodatkowych w EFL.
Portal KlientEFL został uruchomiony w 2006 roku. Aktualną, odświeżoną i wzbogaconą wersję można obejrzeć, również w wersji demonstracyjnej pod adresem: