W kwietniu br., wśród czterech największych nadawców telewizyjnych, widzów zyskały Polsat i TVP2. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla Mediarun.pl, najchętniej oglądanymi stacjami były w kwietniu 2011 r. TVP1 i TVN, które zainteresowały odpowiednio 17,72 proc. oraz 15,75 proc. telewizyjnej widowni (odpowiednio 19,03 proc. i 16,01 proc. w tym samym miesiącu 2010 r.).

W kwietniu br., wśród czterech największych nadawców telewizyjnych, widzów zyskały Polsat i TVP2.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla Mediarun.pl, najchętniej oglądanymi stacjami były w kwietniu 2011 r. TVP1 i TVN, które zainteresowały odpowiednio 17,72 proc. oraz 15,75 proc. telewizyjnej widowni (odpowiednio 19,03 proc. i 16,01 proc. w tym samym miesiącu 2010 r.).

Pierwszą trójkę uzupełnił Polsat, który był oglądany przez 15,06 proc. osób (12,96 proc. przed rokiem), a tuż za nim w zestawieniu znalazła się Dwójka z 13,74 proc. udziału w rynku (13,63 proc. w kwietniu 2010 r.).

Zagregowany całodobowy udział w rynku czterech największych nadawców wyniósł w minionym miesiącu 62,27 proc., w porównaniu do 61,63 proc. w analogicznym okresie 2010 r.

W kwietniu br. widzów zyskała Czwórka (TV4), której udział w rynku ukształtował się na poziomie 2,28 proc. (1,98 proc. w tym samym miesiącu 2010 r.) oraz Telewizja Puls – 1,73 proc. (1,62 proc. przed rokiem).

Natomiast stacja TVN7 uzyskała w analizowanym okresie średni udział w oglądalności na poziomie 1,75 proc. (1,67 proc. w kwietniu 2010 r.).


K. Gembalik
 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj