Wzrost obrotu o 9,2%, 10 nowych sklepów, e-sklep w całej Polsce, rozszerzenie asortymentu marki własnej do 300 produktów – to najważniejsze osiągnięcia sieci supermarketów Piotr i Paweł  2012 roku.

Obroty sieci za rok finansowy 2012 wyniosły 1, 842 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2011 o 9,2%. Rozwój sieci to również 10 nowych sklepów, w Grudziądzu, Gorzowie Wielkopolskim, Kielcach, Brwinowie k. Warszawy, Wrocławiu, Olsztynie, Szczecinie, Rzeszowie i Białymstoku.

Na koniec roku 2012 sieć liczyła 90 sklepów w 51 miastach, a do końca roku 2013 planowane jest 100 sklepów.  Nowe placówki Piotr i Paweł stworzyły na rynku 400 dodatkowych miejsc pracy, a na daną chwilę cała sieć Piotr i Paweł zatrudnia 4 800 pracowników.

E-sklep odnotował 14% wzrost obrotu do poziomu 41 mln zł. Istotnym czynnikiem rozwoju było uruchomienie e-zakupów w całej Polsce.

W minionym roku sieć supermarketów Piotr i Paweł rozszerzyła asortyment marki własnej do 300 produktów oferując swoim klientom ulubione produkty w wysokiej jakości i niskich cenach.

Ubiegły rok to również bardzo intensywny rok wzrostu kompetencji w całej sieci w ramach utworzonego w 2011 r. Uniwersytetu Piotr i Paweł oraz dotacji PARP . Wartość szkoleń w ramach całego projektu to 3,5 mln złotych.

W roku 2013 sieć planuje otworzyć 10 kolejnych sklepów i pozyskiwać nowych franczyzobiorców, systematycznie poszerzać asortyment marki własnej do 500 produktów, wdrażać technologie mobilne dla klientów sklepów oraz rozwijać system zakupów przez internet. W bieżącym roku przewidywany jest dwucyfrowy wzrost obrotu.

Piotr i Paweł ( www.piotripawel.pl )
WIĘCEJ INFORMACJI z Piotr i Paweł S.A. (PRESS BOX) 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj