W sobotę 19 czerwca ruszyła telewizyjna kampania dostawcy usług internetowych dla firm – Home.pl Media do kampanii zaplanował PanMedia Western. To pierwsza duża kampania związana z usługami rejestracji domeny internetowych i hostingu stron www w masowych mediach. Wcześniej działania reklamowe firm tej branży prowadzone były jedynie w internecie, prasie i billboardach – mówi Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca domu PanMedia Western.
W sobotę 19 czerwca ruszyła telewizyjna kampania dostawcy usług internetowych dla firm – Home.pl Media do kampanii zaplanował PanMedia Western.
– To pierwsza duża kampania związana z usługami rejestracji domeny internetowych i hostingu stron www w masowych mediach. Wcześniej działania reklamowe firm tej branży prowadzone były jedynie w internecie, prasie i billboardach – mówi Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca domu PanMedia Western.
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki w grupie docelowej przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos. W trwającej kilka tygodni kampanii emitowane będą dwie wersje spotów reklamowych.
A. Świderska
Zobacz także:
– Ciepła ściana: jedno – czy wielowarstwowa?
– ProxyAd będzie współpracować z ClickAd
– RMF Maxxx: Złap klienta nad Bałtykiem