W sobotę 19 czerwca ruszyła telewizyjna kampania dostawcy usług internetowych dla firm – Home.pl Media do kampanii zaplanował PanMedia Western. To pierwsza duża kampania związana z usługami rejestracji domeny internetowych i hostingu stron www w masowych mediach. Wcześniej działania reklamowe firm tej branży prowadzone były jedynie w internecie, prasie i billboardach – mówi Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca domu PanMedia Western.

W sobotę 19 czerwca ruszyła telewizyjna kampania dostawcy usług internetowych dla firm – Home.pl Media do kampanii zaplanował PanMedia Western.

– To pierwsza duża kampania związana z usługami rejestracji domeny internetowych i hostingu stron www w masowych mediach. Wcześniej działania reklamowe firm tej branży prowadzone były jedynie w internecie, prasie i billboardach – mówi Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca domu PanMedia Western.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki w grupie docelowej przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos. W trwającej kilka tygodni kampanii emitowane będą dwie wersje spotów reklamowych.

A. Świderska

Zobacz także:

Ciepła ściana: jedno – czy wielowarstwowa?

ProxyAd będzie współpracować z ClickAd

RMF Maxxx: Złap klienta nad Bałtykiem

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj