W dwóch nowych sklepach: w Poznaniu przy ul. Druskienickiej 21 lutego oraz w Skórzewie w „Galerii Mallwowa” 9 marca, wprowadzony zostanie pilotażowy program „5 gwarancji”, który wychodzi naprzeciw potrzebom wszystkich konsumentów w zakresie komfortu i jakości robienia zakupów oraz atrakcyjności cenowej.

Tym samym Piotr i Paweł zamierza odmienić rynek supermarketów, gdyż oferuje Klientom jeszcze więcej niż konkurencja.

Już pierwsze w roku 2013 otwarcie Piotra i Pawła przy ul. Druskienickiej w Poznaniu to nie tylko  rewolucja w komunikacji, lecz przede wszystkim otwarcie idealnego sklepu z udoskonalonym standardem obsługi, poziomu cen oraz dostępności asortymentu, opierający się na 5 gwarancjach: gwarancji dostępności produktów, gwarancji  świeżości,  sprawnej obsługi przy kasach, niskich cen oraz zgodnych cen na półce i przy kasie.

Piotr i Paweł, oferujący już od 22 lat najwyższą jakość zakupów, odbierany jest przez Klientów jako delikatesy. Szeroki asortyment, wyszkolony i uprzejmy personel, eleganckie meble, czystość w sklepie tworzą wizerunek drogiego sklepu.  Klient postrzega jakość przez pryzmat ceny, nie tylko w zakupach spożywczych. Nowy Piotr i Paweł udowadnia, że jest to tylko stereotyp, a dowodem na to są gwarancje, które wyznaczają nowe standardy, a jeśli są łamane, to od razu Klientowi rekompensowane.  

Każdy kto udowodni, iż komunikowana zasada nie jest respektowana przez Sklep, odbiera kupon z 15% rabatem na kolejne zakupy.

Nad całością będzie czuwał system kontroli zadowolenia Klientów, którego monitoring pozwoli na ciągłe usprawnianie supermarketów Piotr i Paweł.

Program „5 gwarancji” dotyczy dwóch nowo otwieranych sklepów Piotr i Paweł, przy ul. Druskienickiej w Poznaniu oraz w „Galerii Mallwowa” w Skórzewie k. Poznania.

Piotr i Paweł ( www.piotripawel.pl )
WIĘCEJ INFORMACJI z Piotr i Paweł S.A. (PRESS BOX) 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj