Klienci sklepu internetowego www.komfort.pl zyskali nową możliwość w zakupach online. Od 15 kwietnia br. każdy internetowy klient będzie mógł zamówić produkty wraz z usługą pomiaru pomieszczenia oraz montażu paneli podłogowych, podłogi drewnianej lub wykładziny.
Dotychczas taką możliwość mieli tylko klienci sklepów stacjonarnych, co wymagało od nich dodatkowej wizyty w sklepie. Za sprawą rozwoju aplikacji oraz optymalizacji przebiegu dokumentów, teraz klient internetowy bez wychodzenia z domu będzie mógł zamówić usługę montażu, dzięki której skorzysta z rabatu na produkty w wysokości 12%.
Wprowadzając do e-sklepu nową usługę odpowiedzieliśmy na zapotrzebowanie klientów, dla których czas i prosta forma zamówienia online jest istotnym czynnikiem – mówi Anna Heimberger, Dyrektor marketingu i e-commerce w firmie Sklepy Komfort S.A.
Montaż wykonywany przez Instalatorów firmy Komfort to korzystne rozwiązanie dla klientów również z innych powodów. Gwarancja i pewność dobrze położonej podłogi ma wpływ na jej trwałość i komfort użytkowania. Dzięki możliwości obniżenia ceny produktów kompleksowa usługa jest atrakcyjna cenowo i decyduje się na nią duża grupa klientów.
Sklep online www.komfort.pl powstał w 2009 roku i był pierwszym e-sklepem w Polsce oferującym produkty, takie jak panele, podłogi drewniane, dywany, wykładziny i akcesoria niezbędne do montażu. Sprzedaż przez Internet uzupełnia tradycyjny model sprzedaży w sklepach stacjonarnych. Sklep internetowy KOMFORT oferuje prawie 10 tys. produktów. Aby ułatwiać e-zakupy, komfort.pl wykorzystuje rozwiązanie FACT-Finder, w zakresie nawigacji oraz wyszukiwania produktów na stronie. Klienci e-sklepu mogą korzystać z transportu kurierem, darmowego odbioru produktów w sklepie stacjonarnym lub z transportu sklepowego, z zakupów na raty oraz wygodnych form płatności.
Sklepy KOMFORT
WIĘCEJ INFORMACJI z firmy Sklepy KOMFORT (PRESS BOX)