Hoop Polska, producent napojów wprowadził w styczniu na rynek nową markę syropów – Jarmark Polski, poszerzając tym samym swoje portfolio syropów, o markę ekonomiczną.

Jarmark Polski jest drugą marką syropów w portfelu produktowym, obok marki Paola plasowanej w segmencie premium. Wprowadzenie produktu jest podyktowane potrzebami  rynku.  Rynek syropów według danych ACNielsen wart jest blisko 300ml złotych, z  czego ok. 30% generowane jest przez marki ekonomiczne i produkty private label,

Jarmark Polski to marka o tradycyjnym charakterze, reprezentująca bogactwo i dobrodziejstwo polskiej wsi. W ramach Jarmarku Polskiego wprowadzono dwa główne smaki syropów – Malinę i Wiśnię, w większych opakowaniach, niż konkurencyjne produkty – w butelkach 500 ml w cenie 3,79 PLN. Poza tym w kanale nowoczesnym dostępne będą również smaki Malina oraz Malina z Cytryną w opakowaniach o pojemności 970 ml, w cenie 7,29 PLN.

Wprowadzenie produktu na rynek jest wsparte kampanią w mediach branżowych.


 


Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia blisko 750 pracowników.  

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková – Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.

HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj