Od 26. kwietnia br. trwa kampania reklamowa marki Daniu (Danone) w środkach komunikacji miejskiej – Mały Głód zakamuflował się w uchwytach w autobusach. Kampania jest obecna w siedmiu aglomeracjach miejskich: Trójmieście, Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie i Słupsku. Jest to pierwsza w Polsce kampania, w której rączki w autobusach są komunikatem samym w sobie i w całości wykorzystywane są jako nośnik reklamowy.
Od 26. kwietnia br. trwa kampania reklamowa marki Daniu (Danone) w środkach komunikacji miejskiej – Mały Głód zakamuflował się w uchwytach w autobusach. Kampania jest obecna w siedmiu aglomeracjach miejskich: Trójmieście, Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie i Słupsku.
Jest to pierwsza w Polsce kampania, w której rączki w autobusach są komunikatem samym w sobie i w całości wykorzystywane są jako nośnik reklamowy. Autobusowa odsłona kampanii, która potrwa do końca maja 2011 roku, jest jednym z elementów realizacji nowej platformy komunikacyjnej Danio.
Kampanię zaplanował dom mediowy MediaCom Warszawa, za projekt graficzny odpowiedzialna jest agencja reklamowa Y&R, a realizacją zajęła się firma Metromedia Polska.