Nokia rozpoczęła kampanię promującą darmową nawigację samochodową i pieszą w swoich telefonach. Użytkownicy 17 modeli Nokia mogą korzystać z niej bezpłatnie po pobraniu i zainstalowaniu na swoich telefonach najnowszej wersji Ovi Map, dostępnej pod adresem www.nokia.pl/mapy. Kampania realizowana pod hasłem „Wszędzie jesteś u siebie – darmowa nawigacja w telefonach Nokia” potrwa do końca czerwca br. Kampania – prócz promowania darmowej nawigacji
Nokia rozpoczęła kampanię promującą darmową nawigację samochodową i pieszą w swoich telefonach.
Użytkownicy 17 modeli Nokia mogą korzystać z niej bezpłatnie po pobraniu i zainstalowaniu na swoich telefonach najnowszej wersji Ovi Map, dostępnej pod adresem www.nokia.pl/mapy.
Kampania realizowana pod hasłem „Wszędzie jesteś u siebie – darmowa nawigacja w telefonach Nokia” potrwa do końca czerwca br.
Kampania – prócz promowania darmowej nawigacji – informuje także o specjalnej ofercie firmy: klienci kupujący telefony Nokia N97, Nokia N97 mini oraz Nokia 6710 Navigation otrzymają, obok darmowej nawigacji, bezpłatny uchwyt i ładowarkę samochodową. Z kolei do modeli Nokia 5800 XpressMusic, Nokia 5230, Nokia E52 i Nokia E72 dodawany jest bezpłatny uchwyt samochodowy. Ponadto wszystkie telefony wyposażone w najnowszą wersję Ovi Map umożliwiają sprawdzenie najbardziej aktualnych wydarzeń kulturalnych, seansów, etc. w okolicy.
Kampania będzie obecna w następujących mediach: telewizja (stacje z grup TVN, Polsat, Discovery oraz wybrane kanały tematyczne), internet (działania na głównych portalach internetowych ze szczególnym uwzględnieniem serwisów związanych z turystyką i podróżami, działania do użytkowników Internetu mobilnego, szereg akcji skierowanych bezpośrednio do konsumenta, działania na portalachspołecznościowych), kina (sieci Cinema City, Multikino oraz Silver Screen), OOH i ambient (między innymi w biurach podróży i na lotniskach). Informacje o darmowej nawigacji znajdą się również punktach sprzedaży.
Globalna kreacja kampanii została zaadaptowana na rynek polski przez JWT Warszawa. Kampanię internetową przygotowała agencja interaktywna Wunderman, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.
A. Świderska