Już w środę, 27 października rusza nowa kampania sieci Media Markt. Zainicjują ją 2 spoty, po kilku dniach dołączy kolejny. Nowa kampania Media Markt to odważna próba wyjścia poza kanon tradycyjnie pojmowanej reklamy telewizyjnej.

Seria spotów prezentowana w jesiennej kampanii bazuje na pokazaniu ekstremalnie emocjonalnych okoliczności, w których zaskakująco i absurdalnie pojawia się gazetka reklamowa z ofertą Media Markt, która rozładowuje sytuację.
Bardzo realistyczna, pozbawiona zwyczajowych „reklamowych ozdobników“  stylistyka spotów ma za zadanie wzmocnić przekaz i jeszcze silniej zaintrygować odbiorcę.

„Ta kampania to powrót do stylu komunikacji, którym Media Markt najintensywniej zaznaczył swoją obecność na rynku polskim – odważnej i bezkompromisowej. To także efekt wspólnych poszukiwań nowych form reklamy: nowych sposobów budowania historii, nowatorskiego sposobu filmowania, rezygnacji z typowych filmowych atrybutów i zbliżenie się do polskiej rzeczywistości.” – mówi Ewelina Piątek, Manager ds. Marketingu sieci Media Markt.

Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada agencja Opus B. Spoty w reżyserii  Krzysztofa Pawłowskiego wyprodukowało studio filmowe Ideal. W ramach kampanii spoty telewizyjne emitowane będą m.in w (TVN, TVP, Polsat,). Kampanię telewizyjną wspierają spoty radiowe (PR3, ZET, RMF FM, lokalne stacje radiowe), nośniki outdoorowe, ogłoszenia prasowe oraz działania ambientowe i materiały POS. 

,27,5604,1288097515

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj