Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania na popularne słowa kluczowe daje ogromne możliwości. Rynek wyszukiwarek internetowych zmonopolizowany przez Google sprawił, że reklama radiowa czy telewizyjna posiada dynamicznie rozwijającą się konkurencję. Pozycjonowanie stron internetowych oraz kampanie oparte na linkach sponsorowanych są skuteczne i rentowne. Warunek jest jeden – doświadczona agencja reklamowa, która potrafi zaplanować i przygotować profesjonalną kampanię marketingową.
Celem niemal każdej firmy posiadającej stronę internetową jest dotarcie do możliwie najszerszego grona odbiorców. Najprostszym sposobem na osiągnięcie tego celu jest pozwolić się znaleźć w Google. Większość osób szukających konkretnych produktów lub usług otwiera wyszukiwarkę Google, wpisuje odpowiednie słowa lub zestaw słów i otrzymuje wynik w postaci dziesięciu najlepszych(według algorytmu Google) stron. Jeżeli chcemy się znaleźć wśród najlepszych, powinniśmy nawiązać współpracę z najlepszymi w dziedzinie marketingu internetowego.
Aby wyszukać firmy, które zajmują się pozycjonowaniem stron www należy wyszukać właśnie tą lub podobną frazę w wyszukiwarce. Powiedzenie, że „szewc w dziurawych butach chodzi” nie odnosi się do branży marketingu internetowego, ponieważ niemal każda profesjonalna firma dba o marketing internetowy również dla siebie. Jeżeli firmy są skuteczne to łatwo je znajdziemy. Wyszukując frazę typu: pozycjonowanie stron www lub wchodząc tutaj znajdziemy ofertę dotyczącą pozycjonowania lub ogólnie SEM.
SEM jest zestawem narzędzi, które służą do promocji i marketingu w wyszukiwarkach. Oczywiście pozycjonowanie nie jest jedyną dostępną metodą, która pozwoli nam zaistnieć w wynikach wyszukiwania Google. Alternatywną metodą jest korzystanie z narzędzi reklamowych samej wyszukiwarki Google, która oferuje system linków sponsorowanych o tajemniczo brzmiącej nazwie – AdWords.
Wybrać pozycjonowanie czy kampanię AdWords?
Realizując profesjonalne usługi marketingowe w wyszukiwarkach należy brać pod uwagę nie tylko pozycjonowanie stron, ale również AdWords. Które z tych rozwiązań jest najlepsze dla Państwa firmy? Nie da się tego jednoznacznie ocenić. Obydwa rozwiązania reklamowe są skuteczne. Dla niektórych firm bardziej rentowne będzie tradycyjne pozycjonowanie stron www, a dla pozostałych kampania oparta na systemie AdWords. Zaletą tych narzędzi jest to, że one wzajemnie się nie wykluczają, dlatego zaleca się spróbowanie wszystkich możliwości i optymalnego rozdzielenia budżetu między nimi.
Jedną z firm, która oferuje zarówno profesjonalne pozycjonowanie stron www jak i skuteczne kampanie AdWords jest Kampanie SEO działająca na rynku SEM od wielu lat. Firma ta oferuje swoje usługi w zdrowym i klarownym modelu rozliczeń. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje nam oraz naszej firmie wyszukiwarka Google.