„Z Mini Ratką stać Cię na więcej” – to hasło najnowszej kampanii Max Pożyczki PKO Banku Polskiego. – Nasza najnowsza kampania jest alternatywą dla wykorzystywania celebrytów w reklamach produktów bankowych. Chcemy stworzyć i wypromować swoją postać, bohatera kampanii – zapowiada Tomasz Marszałł, CMO PKO Banku Polskiego. Kampania prowadzona jest za pośrednictwem telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7, kanały At Media, Discovery), internetu
„Z Mini Ratką stać Cię na więcej” – to hasło najnowszej kampanii Max Pożyczki PKO Banku Polskiego.
– Nasza najnowsza kampania jest alternatywą dla wykorzystywania celebrytów w reklamach produktów bankowych. Chcemy stworzyć i wypromować swoją postać, bohatera kampanii – zapowiada Tomasz Marszałł, CMO PKO Banku Polskiego.
Kampania prowadzona jest za pośrednictwem telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7, kanały At Media, Discovery), internetu (Onet.pl, o2.pl, Bankier.pl, Money.pl, Nasza Klasa), outdooru i działań BTL.
Koncepcję kampanii oraz kreację przygotowała agencja MacCann we współpracy z agencją Testardo. Kampanię internetową zaplanowała agencja Hypermedia. Za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia.
ŁM
Zobacz także:
– Era uruchomiła wortal muzyczny
– Wideo: nowy spot TVN + making of
– Supermarkety „Piotr i Paweł” wprowadzają własne produkty