Dom mediowy Mindshare zajął 1 miejsce w 9. edycji Warsztatów Radiowych Grupy RMF. Tegoroczna edycja odbyła się w dniach 16-18 czerwca w Zakopanem. Tematem przewodnim warsztatów były pakiety Grupy RMF, RMF 3D, RMF z Klasą oraz RMF na Maxxxa. Formuła Warsztatów jest podobna do zeszłorocznej, kiedy to agencje poproszone zostały o wcześniejsze przygotowanie prezentacji i zaprezentowanie ich na miejscu wyjazdu.

Dom mediowy Mindshare zajął 1 miejsce w 9. edycji Warsztatów Radiowych Grupy RMF. Tegoroczna edycja odbyła się w dniach 16-18 czerwca w Zakopanem. Tematem przewodnim warsztatów były pakiety Grupy RMF, RMF 3D, RMF z Klasą oraz RMF na Maxxxa.

Formuła Warsztatów jest podobna do zeszłorocznej, kiedy to agencje poproszone zostały o wcześniejsze przygotowanie prezentacji i zaprezentowanie ich na miejscu wyjazdu.

Nowością był fakt, iż tegoroczna edycja warsztatów była jednocześnie pierwszym etapem konkursu o budżet CCC. Kolejne miejsca po Mindshare zajęły Universal McCann i MEC. Zwycięskie prezentacje znalazły się na shortliście w przetargu mediowym oraz podejmą dalsze negocjacje z klientem. Ostatecznie jedna z agencji zakupi dla niego jesienną kampanię w mediach.

Termin drugiego etapu przetargu nie jest jeszcze znany.

Jak informuje Krzysztof Mocek (partner w firmie, lider zespołu realizującego Warsztaty ze strony Mindshare Polska) zwycięska prezentacja oparta była o ideę stworzenia z mediów zasięgowych kanału, umożliwiającego przede wszystkim interakcję z klientami, nie tylko działania czysto wizerunkowe.

W Warsztatach udział wzięło 12 domów mediaowych (m.in. MediaVest, Carat, PanMedia Western oraz ZenithOptimedia).


A. Świderska

Zobacz także:

Newsweek zyskał 60 proc.

Wprost inwestuje w redakcję

TVN24 odwołuje debatę Kaczyński-Komorowski

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj