Hoop Cola, już po raz drugi, została wyróżniona nagrodą detalistów „Przebój FMCG 2011”.
Produkowana przez Hoop Polska, marka Hoop Cola zdobyła pierwsze miejsce w ogólnopolskim konkursie „Przeboje FMCG 2011” w kategorii „Napoje Gazowane”.
Właśnie ten napój zyskał wśród handlowców detalicznych największe uznanie.
Tytuł „Przebój FMCG” jest przyznawany w konkursie magazynu „Życie Handlowe”.
Konkurs „Przebój FM” składał się z dwóch etapów oceny produktów.
W pierwszym, jury składającym się z wybitnych przedstawicieli zarówno rynku hurtowego, jak i detalicznego.- oceniało je pod kątem dostępności, wsparcia sprzedaży, innowacyjności, adekwatności ceny do jakości oraz opakowania. W drugim etapie, firma badawcza AC Nielsen, oceniała wskaźniki wolumenu, wartości sprzedaży, dystrybucji i rotacji uzyskane przez trzy produkty z największą liczbą punktów zdobytych w pierwszym etapie. Tak dobrane kryteria oceny zagwarantowały, że tytuły „Przebój FMCG 2011” powędrowały tylko do tych produktów, które pozwoliły uzyskać detalistom najwyższe zyski.
Hoop Polska Sp. z o.o., wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia blisko 750 pracowników.
Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.
Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková – Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.
HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)