W najbliższy poniedziałek rusza też kampania telewizyjna i internetowa Hoop Coli pt. “Kibic Mały”.
Konsekwentnie, po ubiegłorocznej kampanii „Polak Mały”, tegoroczna kampania Hoop Coli, będzie przebiegać pod hasłem „Kibic Mały”, co związane jest oczywiście z wszechogarniającym Polskę szaleństwem rozgrywek piłkarskich i olimpijskich. Obie platformy są bardzo mocno osadzone w esencji marki „Otwórz się na innych”.
Tym razem Hoop Cola w swoisty sposób przekomarza się z charakterem polskich kibiców, przechwalających się, zawadiackich i pysznych. W spotach nowej kampanii namawia do otwarcia się na innych, bratania z innymi kibicami i do wspólnej, dobrej zabawy, którą przyniosą tegoroczne wydarzenia sportowe.
Kampania potrwa do końca maja. Składa się z 3 spotów – dwóch piętnastosekundowych i jednego trzydziestosekundowego. Spoty będą emitowane w stacjach TVN, TVN 24, Polsat oraz w kanałach tematycznych oraz w Internecie – głównie Google, Youtube oraz portale społecznościowe.
Za kreację i działania interaktywne odpowiada Agencja Brain. Zakup i planowanie TV – Dom Mediowy MPG, zakup i planowanie kampanii Internet- owej Performance Media.
Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.
Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.
Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková – Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.
HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)