Miejski. Ale z pazurem – to hasło, pod którym wystartowała nowa kampania wizerunkowa modelu Škoda Yeti. Rozpoczęła się ona w maju i potrwa do końca czerwca. Celem kampanii jest podkreślenie podwójnego charakteru SUV-a Škody. To samochód, który doskonale radzi sobie w miejskiej przestrzeni, ale także na pozamiejskich bezdrożach potrafi pokazać pazur. W kampanii, która potrwa do końca czerwca, wykorzystywane są główne kanały komunikacji: telewizja (30-sekundowy spot
Miejski. Ale z pazurem – to hasło, pod którym wystartowała nowa kampania wizerunkowa modelu Škoda Yeti. Rozpoczęła się ona w maju i potrwa do końca czerwca.
Celem kampanii jest podkreślenie podwójnego charakteru SUV-a Škody. To samochód, który doskonale radzi sobie w miejskiej przestrzeni, ale także na pozamiejskich bezdrożach potrafi pokazać pazur.
W kampanii, która potrwa do końca czerwca, wykorzystywane są główne kanały komunikacji: telewizja (30-sekundowy spot reklamowy), prasa (standardowa i niestandardowa), outdoor oraz internet. Reklamy Yeti widoczne są m.in. na billboardach w wielkich miastach, a także w kinach oraz klubach fitness.
Za adaptację kampanii odpowiada agencja reklamowa Change Integrated, a za planowanie mediów – dom mediowy MediaCom Warszawa.
Yeti od momentu pojawienia się na rynku zyskał wielką sympatię, która nie słabnie do dziś. Wszechstronna miejska „terenówka” czeskiego producenta odzwierciedla charakter marki Škoda: jest innowacyjna, energiczna i oferuje swoim klientom liczne przemyślane rozwiązania.
Teraz klienci mogą skorzystać z atrakcyjnych pakietów wyposażenia: stylistycznego Trendy dla wersji Ambition i Experience (w cenie 800 zł), oraz funkcjonalnego Smart dla wersji Ambition (2600 zł) i dla wersji Experience (2800 zł).
Škodę Yeti można nabyć teraz już od 57 900 zł.
Skoda