Miejski. Ale z pazurem – to hasło, pod którym wystartowała nowa kampania wizerunkowa modelu Škoda Yeti. Rozpoczęła się ona w maju i potrwa do końca czerwca.  Celem kampanii jest podkreślenie podwójnego charakteru SUV-a Škody. To samochód, który doskonale radzi sobie w miejskiej przestrzeni, ale także na pozamiejskich bezdrożach potrafi pokazać pazur.  W kampanii, która potrwa do końca czerwca, wykorzystywane są główne kanały komunikacji: telewizja (30-sekundowy spot

Miejski. Ale z pazurem – to hasło, pod którym wystartowała nowa kampania wizerunkowa modelu Škoda Yeti. Rozpoczęła się ona w maju i potrwa do końca czerwca.
 
Celem kampanii jest podkreślenie podwójnego charakteru SUV-a Škody. To samochód, który doskonale radzi sobie w miejskiej przestrzeni, ale także na pozamiejskich bezdrożach potrafi pokazać pazur.
 
W kampanii, która potrwa do końca czerwca, wykorzystywane są główne kanały komunikacji: telewizja (30-sekundowy spot reklamowy), prasa (standardowa i niestandardowa), outdoor oraz internet. Reklamy Yeti widoczne są m.in. na billboardach w wielkich miastach, a także w kinach oraz klubach fitness.
 
Za adaptację kampanii odpowiada agencja reklamowa Change Integrated, a za planowanie mediów – dom mediowy MediaCom Warszawa.

Yeti od momentu pojawienia się na rynku zyskał wielką sympatię, która nie słabnie do dziś. Wszechstronna miejska „terenówka” czeskiego producenta odzwierciedla charakter marki Škoda: jest innowacyjna, energiczna i oferuje swoim klientom liczne przemyślane rozwiązania.

Teraz klienci mogą skorzystać z atrakcyjnych pakietów wyposażenia: stylistycznego Trendy dla wersji Ambition i Experience (w cenie 800 zł), oraz funkcjonalnego Smart dla wersji Ambition (2600 zł) i dla wersji Experience (2800 zł).

Škodę Yeti można nabyć teraz już od 57 900 zł.

Skoda
 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj