pge

Projekt pokazujący techniki nieuczciwych sprzedawców energii, często podszywających się pod markę PGE Polską Grupę Energetyczną, zdobył uznanie w kategorii „CSR w branży eventowej”. Dla spółki przygotowała go i zrealizowała agencja El Padre.

Akcja „Daj się oświecić” skierowana była do klientów PGE narażonych na działanie nieuczciwych sprzedawców energii elektrycznej i uświadamiała techniki, którymi się posługują. W czasie jej trwania okazało się, że aż 42 proc. uczestników nie czyta regulaminów przed ich podpisaniem, gdy zapoznają się z nimi poza siedzibą firmy.

Jak to sprawdziliśmy? Podczas eventów zorganizowanych w 17 miastach w Polsce, w regionach nasilonego działania nieuczciwych sprzedawców energii, ankieterzy zapraszali losowo wybranych przechodniów do udziału w konkursach z nagrodami. W celu wzięcia udziału w zabawie chętni podpisywali regulamin konkursu, w którym celowo znalazły się ukryte niekorzystne zapisy.

Osoby, które podpisały regulamin bez czytania, musiały wypełnić jeden z jego warunków, na który wcześniej wyraziły zgodę. Po ich wypełnieniu otrzymywały nagrody. Wśród warunków znalazło się m.in. wykonanie dziesięciu przysiadów z zamkniętymi oczami, zaśpiewanie piosenki, zatańczenie walca, wyrecytowanie kilku wersów inwokacji z „Pana Tadeusza” lub skakanie na skakance.

Spot podsumowujący akcję „Daj się oświecić – https://www.youtube.com/watch?v=doQP4fCsS3M

– Działania nieuczciwych sprzedawców to zmora całego sektora sprzedaży energii elektrycznej. Dokładamy wszelkich starań, żeby ostrzegać klientów przed niebezpieczeństwem. Nie tylko angażujemy się we wspólne działania z innymi firmami w ramach Towarzystwa Obrotu Energią, ale także sami organizujemy akcje edukacyjne. Cieszymy się, że zwiększają bezpieczeństwo klientów, a przy okazji są docenianie przez ekspertów w dziedzinie marketingu – mówi Dariusz Czuk, prezes zarządu PGE Obrót.

 Nagroda została przyznana podczas uroczystej gali Meeting Planner Power Awards, która odbyła się w Warszawie. MP Power Award to uznany konkurs poświęcony branży eventowej, pokazujący najlepsze realizacje i praktyki we wszystkich jej sektorach. Główna ideą konkursu jest przedstawienie wartości i efektywności narzędzi z zakresu szeroko rozumianego event marketingu.
Nominację do tej nagrody dostała również inna akcja PGE Obrót przygotowana przez El Padre „Fachowcy w trasie”. W ramach oferty „Prąd jak prąd, ale z pomocą fachowców”, PGE postanowiła sprawić świąteczny prezent najmłodszym i dokonać w wybranych domach dziecka oraz ośrodkach społecznych bezpłatnych, kompleksowych napraw. Dodatkowo, podczas wizyt fachowców, zespół Recycling Band umilał czas podopiecznym, dając świąteczny koncert.

PGE Obrót
press box

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj