Dom mediowy Universal McCann wspólnie z portalem WP prowadzi kampanię na serwisach mobilnych dla Banku Zachodniego WBK. Akcja promuje Konto <30 przeznaczone dla młodych i aktywnych osób pomiędzy 13 a 30 rokiem życia. Kampania realizowana jest na serwisach: Mini.wp.pl oraz Wap.orange.pl. Podstawowym formatem w niej używanym jest banner mobilny, który na największych ekranach osiąga wymiary 300×50 pikseli.
Dom mediowy Universal McCann wspólnie z portalem WP prowadzi kampanię na serwisach mobilnych dla Banku Zachodniego WBK.
Akcja promuje Konto <30 przeznaczone dla młodych i aktywnych osób pomiędzy 13 a 30 rokiem życia.
Kampania realizowana jest na serwisach: Mini.wp.pl oraz Wap.orange.pl. Podstawowym formatem w niej używanym jest banner mobilny, który na największych ekranach osiąga wymiary 300×50 pikseli.
Aby zwiększyć efektywność dotarcia do odbiorców, wybrano grupę telefonów komórkowych, których użytkownicy najczęściej pobierają kontent w postaci gier i aplikacji użytkowych.
A. Świderska