W przeciągu niespełna 3 tygodni prawie 1000 firm dołączyło do ,,Dnia Własnego Biznesu” – międzynarodowego wydarzenia stanowiącego wyjątkową okazję do promocji własnej działalności i pozyskania nowych klientów. Organizatorem akcji w Polsce jest sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry.
W przeciągu niespełna 3 tygodni prawie 1000 biznesów zarejestrowało się na platformie ,,Dnia Światowego Biznesu”, a 400 z nich zamieściło oferty specjalne.
Dzień Własnego Biznesu to inicjatywa poświęcona przedsiębiorcom, która zostanie przeprowadzona jednocześnie w 26 krajach na całym świecie, m.in. w Niemczech, Włoszech, Indiach oraz w Chinach. Jej celem jest zwrócenie uwagi na rolę, jaką odgrywa w naszym codziennym życiu sektor handlowo-usługowy i podziękowanie przedsiębiorcom za zaangażowanie i pasję, jaką wkładają w swoją pracę. Wydarzenie pozwoli firmom zwiększyć swoją rozpoznawalność wśród klientów, natomiast konsumentom poznać nowe lokale oraz nabyć produkty i usługi po promocyjnych cenach.
Dzień Własnego Biznesu zostanie nagłośniony w ogólnopolskim radiu i telewizji, w kampanii internetowej, billboardowej oraz na setkach tysięcy materiałów drukowanych. Sklepy, restauracje i lokale usługowe pragnące dołączyć do akcji, muszą zarejestrować się na stronie www.dzien-wlasnego-biznesu.pl i utworzyć ofertę specjalną, która będzie obowiązywać w dniu 11. października. Propozycje promocji i rabatów widoczne będą na interaktywnej mapie dostępnej na stronie internetowej akcji.
Przedsiębiorcy biorący udział w Dniu Własnego Biznesu otrzymają także darmowy pakiet promocyjny, w skład którego wchodzą m.in. plakaty, ulotki i słodkie upominki dla klientów. Dodatkowo w czasie poprzedzającym Dzień Własnego Biznesu będą mieli możliwość zaopatrzyć się w halach MAKRO, korzystając ze specjalnych ofert produktowych, rabatów i voucherów.
Więcej informacji na temat akcji znajduje się na stronie www.dzien-wlasnego-biznesu.pl.
MAKRO Cash & Carry
informacje prasowe MAKRO (press box)