Jupik Aqua Sport, nowy produkt stworzony pod marką Jupik, został wyróżniony nagrodą detalistów „Przebój FMCG 2012”.
Produkowany przez Hoop Polska Jupik Aqu Sport zyskał wśród handlowców detalicznych największe uznanie i zdobył pierwszą nagrodę w ogólnopolskim konkursie „Przeboje FMCG 2011” w kategorii Produkt innowacyjny spożywczy.
Firma Hoop Polska wprowadziła na rynek Jupik Aqua Sport w marcu 2012. To funkcjonalny napój dla dzieci, wzbogacony witaminami. Jupik Aqua Sport kierowany jest do aktywnych dzieci, które lubią wszelkie formy ruchu – od piłki nożnej po taniec. Nowość produkowana jest w dwóch wersjach smakowych: malinowej i pomarańczowej.
Konkurs „Przeboje FMCG” przebiegał w dwóch etapach oceny produktów.
W pierwszym, jury składającym się z przedstawicieli zarówno rynku hurtowego, jak i detalicznego.- oceniało je pod kątem dostępności, wsparcia sprzedaży, innowacyjności, adekwatności ceny do jakości oraz opakowania. W drugim etapie, firma badawcza AC Nielsen, oceniała wskaźniki wolumenu, wartości sprzedaży, dystrybucji i rotacji uzyskane przez trzy produkty z największą liczbą punktów zdobytych w pierwszym etapie. Tak dobrane kryteria oceny zagwarantowały, że tytuły „Przebój FMCG 2012” powędrowały tylko do tych produktów, które pozwoliły uzyskać detalistom najwyższe zyski.
Tytuł „Przebój FMCG” jest przyznawany w konkursie magazynu „Życie Handlowe”.