Tomasz Jaros objął stanowisko dyrektora ds. public relations spółki Canal+ Cyfrowy i będzie odpowiadał za strategię oraz wszystkie działania komunikacji PR. Tomasz Jaros jest związany z mediami od 10 lat. Karierę rozpoczynał jako dziennikarz i wydawca w TVN24, był dyrektorem TVN Meteo, następnie pracował w Blueberry Communication Group, jako Dyrektor Zarządzający oddziałem Blueberry Motion zajmującym się produkcją i postprodukcją filmów oraz multimediów.
Tomasz Jaros objął stanowisko dyrektora ds. public relations spółki Canal+ Cyfrowy i będzie odpowiadał za strategię oraz wszystkie działania komunikacji PR.
Tomasz Jaros jest związany z mediami od 10 lat. Karierę rozpoczynał jako dziennikarz i wydawca w TVN24, był dyrektorem TVN Meteo, następnie pracował w Blueberry Communication Group, jako Dyrektor Zarządzający oddziałem Blueberry Motion zajmującym się produkcją i postprodukcją filmów oraz multimediów.
Przez ostatnie dwa lata Jaros pracował w agencji PR Grayling Poland, gdzie współpracował z firmami takimi, jak Google, YouTube, LG Electronics czy Oracle.
W 2010 roku wspólnie z LG Electronics za projekt „onLife” został nagrodzony Złotym Spinaczem w kategoriach: PR produktowy i Kreatywność. „Projekt „onLife” zdobył także uznanie European Sabre Awards oraz nominowany był do międzynarodowych nagród branżowych.
Na stanowisku dyrektora ds. public relations Canal+ Cyfrowego Jaros zastąpi Agathę Slaby. Jej firma – PiaR+ będzie kontynuować współpracę ze spółką jako biuro prasowe Canal+ i kanałów tematycznych, podlegając w tym zakresie Tomaszowi Jarosowi.
MI