Już po raz szósty Kapituła największego w Polsce konkursu, promującego najwyższą jakość, wybrała laureatów godnych tytułu „JAKOŚĆ ROKU”.
Wśród nich znalazła się również Ceramika Paradyż. Firma otrzymała dwie nagrody podczas uroczystej gali, która odbyła się 28 lutego br. w Warszawie.
Konkurs organizowany jest co roku przez wydawcę dodatku branżowego „Biznes Raport” w Dzienniku Gazecie Prawnej. Za jego merytoryczną stronę odpowiada Polskie Centrum Badań i Certyfikacji SA – najstarsza instytucja państwowa zajmująca się w naszym kraju kwestiami związanymi z jakością. Tytuły „JAKOŚĆ ROKU 2011” przyznane zostały w czterech kategoriach produkt, usługa, innowacja oraz ekologia. W tym roku Ceramika Paradyż, która w każdej edycji konkursu zdobywa nagrody, została wyróżniona w kategorii innowacja – za kolekcję płytek ceramicznych produkowanych w technologii FIT.
Dzięki tej innowacyjnej technologii płytki Ceramiki Paradyż mają tylko 7,2 mm grubości i mimo cieńszej struktury zachowują wysokie parametry wytrzymałościowe i jakościowe. Jest to trend zdobywający uznanie wśród glazurników – gdyż są to płytki lżejsze i łatwiejsze w obróbce, ale co najważniejsze zapewniający redukcję emisji CO2 do atmosfery, co przynosi duże korzyści dla środowiska naturalnego – mówi Lucyna Badura, Dyrektor Systemów Jakości w Grupie Paradyż.
Firma otrzymała także wyróżnienie specjalne – laur „JAKOŚĆ ROKU Złoto 2012”. Jest on przyznawany nielicznej grupie firm, którym przez kilka lat z rzędu udało się uzyskać nagrodę „JAKOŚĆ ROKU”. W związku z tymi nagrodami Ceramika Paradyż zyskała prawo do bezterminowego oraz swobodnego posługiwania się godłem „JAKOŚĆ ROKU 2011”.
Eksperci konkursu docenili wysokie standardy naszej działalności w odniesieniu do skutecznej realizacji przyjętej przez nas polityki jakości, a także pozytywnego odbioru działalności Ceramiki Paradyż przez jej klientów, pracowników oraz otoczenie społeczne. Kapituła przy ocenie zwróciła również uwagę na klarowność stosowanych przez nas procedur, zapewniających firmie sprawne funkcjonowanie oraz stopień zaangażowania kadry w osiąganie celów jakościowych. Uznanie zyskała również dbałość o zapewnienie najwyższej jakości oferowanych przez nas produktów, efektywność zarządzania oraz nieustanne dążenie przez Ceramikę Paradyż do optymalizacji pracy – podsumowuje Lucyna Badura.
Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 22 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w 37 krajach na całym świecie. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group – propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm – produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2011”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę „Filary Polskiej Gospodarki 2010”, „JAKOŚĆ ROKU ZŁOTO 2011”, oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2011 z diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.
Ceramika Paradyż
więcej informacji (
)