Sprawdzilismy, co internauci sądzą o kontrowersyjnej piosence Kuby Wojewódzkiego i Michała Figurskiego „Po trupach do celu”. Jak wynika z badania GG Network przeprowadzonego dla Mediarun.pl, jedynie 38 proc. ankietowanych słyszało piosenkę dziennikarzy Eski Rock. 63 proc. badanych internautów, którzy znają wyżej wymieniony utwór, twierdzi, że piosenka mieści się w ramach dopuszczalnych dla programu satyrycznego (25 proc. badanych odpowiedziało – zdecydowanie tak, 38 proc – raczej tak).

Sprawdzilismy, co internauci sądzą o kontrowersyjnej piosence Kuby Wojewódzkiego i Michała Figurskiego „Po trupach do celu”.

Jak wynika z badania GG Network przeprowadzonego dla Mediarun.pl, jedynie 38 proc. ankietowanych słyszało piosenkę dziennikarzy Eski Rock.

63 proc. badanych internautów, którzy znają wyżej wymieniony utwór, twierdzi, że piosenka mieści się w ramach dopuszczalnych dla programu satyrycznego (25 proc. badanych odpowiedziało – zdecydowanie tak, 38 proc – raczej tak). 38 proc. ankietowanych uznało, że dziennikarze Eski Rock przekroczyli dopuszczalne granice. 4 proc. nie ma zdania na ten temat.

Najwięcej badanych zgodziło się ze stwierdzeniem, że „Wojewódzki i Figurski w charakterystyczny dla siebie sposób pokazali próbę wykorzystania tragedii pod Smoleńskiem do celów politycznych. Nie przekroczyli granic dopuszczalnej satyry” – 49 proc. ankietowanych.

17 proc. uznało, że ta „piosenka jest haniebna i karygodna, a Wojewódzki i Figurski przekroczyli podstawowe reguły kultury i etyki dziennikarskiej”. Dla 11 proc. badanych „utwór jest po prostu żenujący i poniżej wszelkiej krytyki”, natomiast 12 proc. ankietowanych przyznało, że piosenka „Po trupach do celu” podoba im się i jest zabawna.

Internauci odpowiadali na pytania: „Czy słyszałe/aś piosenkę Wojewódzkiego i Figurskiego pt.”Po trupach do celu”?, „Czy Twoim zdaniem ta piosenka mieści się w ramach dopuszczalnych dla programu satyrycznego?” oraz „Które z poniższych stwierdzeń najlepiej pasuje do Twoich poglądów na ten temat?”.

Badanie zrealizowano na panelu internautów GG Network S.A. w ramach projektu GG Opinion Detector. Próba N=514 osób, struktura próby tożsama ze strukturą internautów ze względu na wiek, płeć, wykształcenie i wielkość miejscowości zamieszkania.

K. Gembalik

Źródło: www.medialink.pl

Zobacz także:

Drugi sezon „Mentalisty” w Canal+

BB Elements promuje BB Vide

UPC Na Żądanie zwiększa zasięg

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj