W styczniu 2011 r. portal Interia.pl udostępni użytkownikom nową stronę główną. Aktualnie trwają zamknięte betatesty. Jedną z najistotniejszych zmian na stronie głównej Interia.pl jest wyraźne oddzielenie części informacyjnej od pozostałych materiałów prezentowanych na stronie. Dzięki temu, zgromadzone na niej treści – które zasadniczo podzielić można teraz na trzy segmenty: informacyjny, rozrywkowo-lifestylowy i społecznościowy – są lepiej uporządkowane, co ma ułatwić użytkownikom

W styczniu 2011 r. portal Interia.pl udostępni użytkownikom nową stronę główną. Aktualnie trwają zamknięte betatesty.

Jedną z najistotniejszych zmian na stronie głównej Interia.pl jest wyraźne oddzielenie części informacyjnej od pozostałych materiałów prezentowanych na stronie. Dzięki temu, zgromadzone na niej treści – które zasadniczo podzielić można teraz na trzy segmenty: informacyjny, rozrywkowo-lifestylowy i społecznościowy – są lepiej uporządkowane, co ma ułatwić użytkownikom
wyszukiwanie konkretnych materiałów i usprawnić poruszanie się w jej strukturach.

Ważnym założeniem nowej strony głównej jest także większe eksponowanie serwisów okołoportalowych, przede wszystkim blogów prowadzonych przez dziennikarzy Interia.pl oraz wortali tematycznych.

Znacznie ograniczono liczbę bloków tematycznych i zakładek oraz wprowadzono przejrzystą, poziomą nawigację
. Jednym z nadrzędnych celów było także uczynienie jej dużo bardziej elastyczną i nowatorską, czemu służyć mają m.in. różnorodne formy modułu Warto Zobaczyć, dostosowywane do aktualnych potrzeb i okoliczności.

Dodatkową atrakcję mają stanowić umieszczone w skrajnej lewej kolumnie mini-widgety. Skorzystanie z nich ma znacznie usprawnić i skrócić czas wyszukiwania m.in. programu TV, repertuaru kin, notowań giełdowych, kursów walut, wyników sportowych czy wyników losowania lotto. Dla korzystających z poczty w Interia.pl przydatną funkcjonalnością będzie pojawiająca się, zalogowanym użytkownikom, w nagłówku strony informacja o liczbie nowych wiadomości
znajdujących się w ich skrzynce.


ŁM

Zobacz także:

„Piotr i Paweł”: Spiżarnia Smaków ON-LINE. Czytaj, oglądaj, słuchaj, zamawiaj on-line

Google Zeitgeist 2010: czego szukali Polacy?

Aster w rękach UPC Polska

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj