IndaHash połączy Instagramowiczów z reklamodawcami. Czas na rewolucję?

Reklama już od dawna nie ogranicza się do gazet, telewizji czy plakatów na ulicach – dziś największą skutecznością wyróżnia się przekaz internetowy. IndaHash pozwala na dotarcie do osób zainteresowanych określoną tematyką, w bardzo przyjazny, nienarzucający się sposób. Czy to będzie rewolucja w reklamie? Wszystko wskazuje na to, że możemy się tego spodziewać.

 

Skuteczna reklama
Nowa platforma indaHash znacznie ułatwia kontakt firm zainteresowanych reklamą za pośrednictwem Instagrama, z użytkownikami tego portalu. Dzięki indaHash reklamodawcy nie muszą negocjować warunków współpracy z poszczególnymi Instagramowiczami; nie ma też konieczności przygotowywania indywidualnych umów. IndaHash pośredniczy w takich kontaktach w sposób zautomatyzowany. Influencerzy (posiadacze konta na Instagramie obserwowanego przez co najmniej 700 osób) zyskują możliwość zarabiania na zdjęciach, które zamieszczają w internecie – muszą jedynie spełnić wymogi określone przez zleceniodawcę odnośnie treści zdjęcia i jego opisu. Reklamodawcy otrzymują w zamian skuteczną reklamę oraz prawa do zdjęć biorących udział w kampanii reklamowej.
Sposób zarobkowania
IndaHash to dobry sposób na zarabianie przez internet dla osób, które sprawnie posługują się mediami społecznościowymi, umiejętnie kreując własną postać, docierając do szerokiego grona odbiorców – nie tylko znajomych, ale także innych, zainteresowanych prezentowaną tematyką. Aby nawiązać współpracę poprzez indaHash, należy zgromadzić co najmniej 700 followersów, czyli osób obserwujących profil na Instagramie. Kolejnym krokiem jest pozytywna weryfikacja przez moderatora platformy. Gdy już zostaniemy pozytywnie zweryfikowani, wystarczy czekać na zlecenia. Warto wiedzieć, że im więcej osób obserwuje nasze konto, tym większa szansa, że załapiemy się do różnego rodzaju kampanii reklamowych i więcej zarobimy. Po otrzymaniu powiadomienia o rozpoczynającej się akcji reklamowej i po zapoznaniu się z warunkami uczestnictwa, deklarujemy chęć udziału lub rezygnujemy. Jeśli zgłosiliśmy swój udział, jesteśmy zobowiązani zamieścić na Instagramie w wyznaczonym terminie odpowiednio przygotowany post. W przypadku niewywiązania się z umowy otrzymujemy żółtą kartkę. Dwie takie sytuacje sprawią, że konto zostanie zablokowane na rok.
Co dalej planuje indaHash?
IndaHash to przełomowy pomysł w dziedzinie reklamy. Platforma funkcjonuje od niedawna, rozszerzając działalność na nowe rynki – w najbliższym czasie ma zostać wdrożona w kolejnych krajach europejskich. Duża skuteczność reklamy za pośrednictwem indaHash pozwala wierzyć, że platforma rozwijać się będzie na całym świecie, podejmując współpracę z wieloma influencerami na kluczowych portalach mediów społecznościowych.
IndaHash to sposób na ułatwienie kontaktów pomiędzy reklamodawcami a pasjonatami różnych dziedzin, których działania mogą być dobrym nośnikiem reklamy. Udostępniając zdjęcia zaopatrzone w odpowiedni opis, @tag i #hashtag, użytkownicy Instagrama zyskają możliwość nie tylko wyrażania siebie i popularyzowania swojej pasji, ale także jednocześnie zarabiania.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj