Po kilku latach Hoop Polska wraca do produkcji marki wody, która przed laty święciła prawdziwe triumfy. Woda Grodziska będzie produkowana na potrzeby sieci Tesco.
Woda Grodziska to marka regionalna, która rozwinęła się do poziomu marki ogólnopolskiej. Po blisko czteroletniej przerwie w produkcji, firma Hoop Polska zdecydowała się na powrót do tej popularnej wśród Polaków wody.
Grodziska ceniona jest za wysoką jakość, dobry smak i niską cenę.
Woda wraca na rynek w nowej szacie – zmodyfikowano etykietę – zmodernizowano czcionkę oraz umieszczono symbole wskazujące na pochodzenie wody i jej charakter.
Hoop Polska Sp. z o.o., wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia blisko 750 pracowników.
Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.
Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková – Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Nowotny – Dyrektor Operacyjny.
HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)