Agencje Grey Warszawa i Argonauts są autorami nowej kampanii na rzecz marki Heineken oraz Opener Festival. Kampania została stworzona dla kanałów ATL, POS i digital. Dodatkowo będzie przebiegać z wykorzystaniem niestandardowych form komunikacji. Reklamy autorstwa Grey Warszawa opierają się na koncepcji kreatywnej „Gotowy na festiwal?”, której celem jest podgrzewanie atmosfery oczekiwania na Opener Festival.

Agencje Grey Warszawa i Argonauts są autorami nowej kampanii na rzecz marki Heineken oraz Opener Festival.

Kampania została stworzona dla kanałów ATL, POS i digital. Dodatkowo będzie przebiegać z wykorzystaniem niestandardowych form komunikacji. Reklamy autorstwa Grey Warszawa opierają się na koncepcji kreatywnej „Gotowy na festiwal?”, której celem jest podgrzewanie atmosfery oczekiwania na Opener Festival.

Z kolei Argonauts uruchomiła nową odsłonę strony www.heineken.pl.

Nowa strona jest pierwszym z wielu elementów kampanii promocyjnej, którą przygotowały spółki Grey Group na rzecz marki Heineken w tym roku.




A. Świderska

Zobacz także:

BB Elements promuje BB Vide

Novem uruchamia sieć reklamy mobilnej

Rynek reklamowy odczuł nieznaczny wzrost

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj