Grupa RMF opublikowała cenniki swoich produktów na okres jesienno-zimowy, od 30 sierpnia br. do 2 stycznia 2011 r. W przypadku RMF FM powrócono do poziomu cen z wiosny w pasmach dziennych, przy czym zachowano układ dni powszednich z podziałem na poniedziałek-wtorek oraz środa-piątek. Dopasowaniu do nowej sytuacji uległ cennik RMF Classic ze względu na rozszerzenie zasięgu nadawania tej stacji oraz rosnące wyniki słuchalności. Nowy nadajnik w
Grupa RMF opublikowała cenniki swoich produktów na okres jesienno-zimowy, od 30 sierpnia br. do 2 stycznia 2011 r.
W przypadku RMF FM powrócono do poziomu cen z wiosny w pasmach dziennych, przy czym zachowano układ dni powszednich z podziałem na poniedziałek-wtorek oraz środa-piątek.
Dopasowaniu do nowej sytuacji uległ cennik RMF Classic ze względu na rozszerzenie zasięgu nadawania tej stacji oraz rosnące wyniki słuchalności. Nowy nadajnik w Poznaniu ruszył 28 czerwca, niebawem sieć rozpocznie nadawanie także w Lublinie.
Ceny RMF Maxxx pozostały bez zmian w stosunku do aktualnie obowiązującego cennika letniego.
W przypadku pakietu RMF z Klasą, średnia cena jest niższa o 4 proc. w stosunku do sumy cenników stacji wchodzących w jego skład. Dla pakietu RMF na Maxxxa jest to 6 proc., a dla RMF 3D współczynnik ten wynosi 8 proc.
Cenniki dostępne są na stronie internetowej www.gruparmf.pl, w sekcji Oferta.
K. Gembalik
Źródło: www.medialink.pl
Zobacz także:
– Coraz więcej kobiet słucha radia
– Najwięcej na reklamach zarabia TVN
– Kolejne miasta z telewizją cyfrową Vectry