Nie bez przyczyny grupa Geberit jest jednym z liderów europejskiego rynku sanitarnego, działa w prawie osiemdziesięciu krajach na całym świecie, zatrudniając przy tym 6 000 pracowników.
Swoją filozofię określają trzema słowami: Integracja, Innowacja i Wiedza. Projektując i wprowadzając na rynek produkty, biorą pod uwagę nie tylko ich funkcjonalność, ale też bogate wzornictwo, dostępność i długość użytkowania. W rezultacie to, co proponuje firma, posiłkując się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem jest bezpieczne, innowacyjne i modne architektonicznie, a wraz z zakupem otrzymamy pomoc techniczną i szybki, łatwo dostępny serwis.
W 2012 rok Geberit wchodzi na rynek z mnóstwem nowości, które zdążyło już zaimponować jury niemieckiego konkursu Red Dot Design Award. Wśród 4515 zgłoszeń projektantów i producentów z całego świata, to właśnie o produktach grupy Geberit Dr. Peter Zec, inicjator i CEO konkursu powiedział: „Z takimi osiągnięciami, Geberit nie tylko udowadnia wyjątkową, zdumiewającą wręcz jakość wzornictwa swoich projektów, ale także pokazuje, że design może być integralną częścią innowacyjnych rozwiązań w produktach”. Dwie atrakcyjne nowości, które zostały docenione to przycisk Sigma80 oraz moduł Monolith do umywalki.
Przycisk Sigma80 to, o dziwo, przycisk, którego nie trzeba przyciskać. Jest elektroniczny, uruchamiany czujnikiem podczerwieni, daje wrażenie elegancji i zaspokoi każdego miłośnika nowinek technicznych. Płytka dostępna jest w czarnym lub ciemnym, dymionym lustrze, a kolory, które pulsują zza „tafli szkła” możemy dowolnie zmieniać. W ofercie dostępne są: żółty, pomarańczowy, zielony, niebieski i czerwony. Uruchomienie spłukiwania wymaga zbliżenia ręki do wybranej linii diód. Warto dodać, że przycisk zużywa małą ilość energii elektrycznej, przez to jest przyjazny dla naszego portfela i oczywiście dla środowiska. Przycisk Sigma01 został stworzony na bazie najbardziej popularnego przycisku firmy, który wiernie służył klientom i od ośmiu lat istniał na rynku sanitarnym – Samba. Na pierwszy rzut oka wydaje nam się, że nowy projekt nie różni się niczym od wcześniejszego, jednak jest to posunięcie celowe. Klienci mogą cieszyć się swoją ulubioną wersją przycisku, który został zaadoptowany do współczesnego języka designu. Posiada bowiem możliwość zastosowania pojemnika na kostki higieniczne, jest łatwiejszy do odnalezienia przez zmianę numeru katalowego oraz możemy go również dostać w kolorze chrom+chrom mat, oznaczanym jako KA. Moduł do umywalki także cieszył się wielkim zainteresowaniem w gronie projektantów wnętrz, a Monolithy do WC, wprowadzone na rynek polski w tamtym roku spotkały się z pozytywnym przyjęciem.
Geberit nie ukrywa, iż pierwotne założenie produktu to jego prostota jeśli chodzi o montaż i elegancki wygląd, jednak z czasem Monolith stał się nowym sposobem aranżacji wnętrz łazienki. Może go zamontować jedna osoba: bez gruzu, bez uzupełniania glazury. Ponadto, istnieje w ciekawych rozwiązaniach kolorystycznych, oprócz klasycznej czerni i bieli jest dostępny w kolorach ment i umbra. Firma proponuje dodatkowe wyposażenie dla bardzo praktycznych klientów, moduł może posiadać także szafki w różnych konfiguracjach (lewa lub/i prawa, obustronne oraz wieszak na ręcznik). Przemyślane rozwiązania techniczne i designerskie pomogły stworzyć produkt, który nie tylko łatwo się montuje, jest funkcjonalny, ale też pięknie wygląda. Aby ułatwić wieloletnie funkcjonowanie łazienki swoim klientom, Geberit wprowadził samozasilanie do baterii elektronicznych, które są szczególnie przydatne w toaletach publicznych.
Jak więc można łatwo zauważyć, grupa Geberit daje wiele okazji do tego, by udoskonalić swoją łazienkę nie tylko technicznie, ale też wizualnie.
Po więcej informacji o nowościach zapraszamy na stronę internetową www.geberit.com.pl oraz do sklepów!
Tekst: Magdalena Leszczyńska / newss.pl
Geberit Sp. z o.o. www.geberit.com.pl
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY GEBERIT (PRESS BOX)