15 listopada podczas gali ,,Restaurant Week” nagrodzono zwycięzców jesiennej edycji festiwalu najlepszych restauracji. Firma MAKRO Cash&Carry Polska, będąca partnerem wydarzenia, ufundowała dla laureatów bony towarowe na zakupy w halach.
Restaurant Week to festiwal najlepszych restauracji z całej Polski. Tegoroczna edycja wydarzenia zorganizowana została w dniach 21 – 30 października w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Lublinie, Łodzi, Szczecinie, Białymstoku i Toruniu. Mieszkańcy tych miast mieli możliwość skosztować specjalnie skomponowanego menu składającego się z przystawki, dania głównego i deseru w okazyjnej cenie 39 zł.
Partnerem restauracyjnym festiwalu była sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry Polska, która dla lokali uczestniczących w wydarzeniu przygotowała specjalne oferty na wybrane produkty oraz mini prezenty startowe. Firma ufundowała również bony na zakupy w MAKRO dla laureata II miejsca ,,Grand Prix” oraz dla trzech szefów kuchni, którzy zwyciężyli w Plebiscycie Gości na najlepszą przystawkę, danie główne i deser.
Lokale gastronomiczne biorące udział w festiwalu zostały nagrodzone w następujących kategoriach: najlepsza przystawka – Cztery Ściany (Łódź); najlepsze danie główne – Oliva (Warszawa); najlepszy deser – Umami (Pyskowice); najlepsza atmosfera – Alyki (Wrocław), najlepsza obsługa – BelEtage (Lublin). W kategoriach ogólnych zwyciężyli: III miejsce – INK (Trójmiasto); II miejsce – Szamma (Silesia) oraz I miejsce – Cztery Ściany (Łódź).
MAKRO Cash & Carry (press box)