„Eko Energia PGE” – nowy produkt Spółki proponowany firmom, dla których dbałość o środowisko naturalne jest ważnym elementem polityki odpowiedzialnego biznesu, okazał się strzałem w dziesiątkę.
Z powodu dużego zainteresowania ofertą Spółka wydłużyła termin zawierania umów do 31 grudnia br.
EKO ENERGIA PGE promuje przyjazny środowisku sposób pozyskiwania energii elektrycznej. Oferta od chwili pojawienia się na rynku zyskała uznanie, a PGE Obrót S.A. została laureatem konkursu MANAGER AWARD w kategorii Społeczna Odpowiedzialność Biznesu.
Oferta aktualna była do 31 sierpnia 2012r. Ze względu na duże zainteresowanie Klientów, PGE Obrót S.A. przedłużyła ją do 31 grudnia br. lub do wyczerpania wolumenu energii przewidzianego do sprzedaży.
– Ci, którzy zdecydują się na zakup energii z odnawialnych źródeł, nie tylko mają zagwarantowaną stałą cenę do końca 2014r., ale także otrzymają specjalne dyplomy, które w znacznym stopniu wzmocnią na rynku wizerunek ich proekologicznej firmy – mówi Bartłomiej Ślusarczyk, dyrektor Departamentu Marketingu PGE Obrót S.A. – Energia proponowana w ramach naszej oferty pochodzi z małych elektrowni wodnych nalężących do PGE Obrót S.A. oraz z lokalnych elektrowni wiatrowych – dodaje.
W ramach oferty Spółka zapewnia odbiorcom energii ekologicznej gwarancję stałej ceny w zależności od wariantu: do połowy 2013r. lub do końca 2014 r. Propozycja skierowana jest do małych i średnich firm oraz dużych przedsiębiorstw.
– Zarówno obecnych jak i nowych klientów zachęcamy do kontaktu z nami poprzez stronę www.pgesa.pl bądź kontakt z Contakt Center PGE Obrót S.A. (numer telefonu: 801 700 909 lub 42 275 30 09).Obecni klienci dodatkowo mogą otrzymać informacje od dedykowanych opiekunów PGE lub w Biurach Obsługi Klienta – mówi Bartłomiej Ślusarczyk, dyrektor Departamentu Marketingu PGE Obrót S.A
Piotr Wróbel
Specjalista ds. Public Relations
piotr.wrobel@gkpge.pl, tel. (17) 865 6124; 691911 525
PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.