Ruszyła kampania marketingowa radia RMF MAXXX – „Hity na Zamówienie”, zachęcająca do dedykowania piosenek granych na antenie radia. Internauci mogą wybierać piosenki na Facebooku lub w serwisie internetowym radia RMF MAXXX. Za koncepcję akcji marketingowej, jej implementację i wdrożenie aplikacji na Facebooku oraz na stronie www odpowiedzialna była agencja Veneo.
Ruszyła kampania marketingowa radia RMF MAXXX – „Hity na Zamówienie”, zachęcająca do dedykowania piosenek granych na antenie radia. Internauci mogą wybierać piosenki na Facebooku lub w serwisie internetowym radia RMF MAXXX. Za koncepcję akcji marketingowej, jej implementację i wdrożenie aplikacji na Facebooku oraz na stronie www odpowiedzialna była agencja Veneo.
Działanie aplikacji jest bardzo proste i przyjazne dla użytkowników. W celu wysłania dedykacji, wystarczy wybrać piosenkę z bieżącej listy dostępnych utworów oraz wskazać osobę, do której chcemy ją zaadresować. W serwisie internetowym dedykacja zostanie wysłana drogą e-mail, a na Facebooku opublikowana na tablicy znajomego. Użytkownicy mogą także podglądać dedykacje wysłane przez innych użytkowników – za wyjątkiem tych, oznaczonych jako prywatne.
Osoby, którym poświęcono piosenkę, zachęcane są do wysłania swojej własnej dedykacji. W ten sposób informacja o „Hitach na Zamówienie” rozprzestrzenia się wśród kolejnych internautów, wirusowo i inteligentnie promując radio RMF MAXXX, a także budując jego muzyczny wizerunek.
RMF MAXXX