W Krakowie odbyła się I edycja Art Business Festival, wydarzenia poświęconego szeroko pojętej branży kreatywnej. Podczas trzech dni wykładów, warsztatów i spotkań z inspirującymi ludźmi studenci mogli się zapoznać z realiami projektowania dla polskiej marki. O tajnikach udanych kolekcji opowiadali Anna Kowalska i Michał Łój z firmy Deante.
Podczas prezentacji przedstawiciele marki Deante przybliżyli dwa aspekty wdrażania produktów. Michał Łój, projektant i Product Manager, mówił o determinantach dobrych projektów – ich możliwościach, ale też ograniczeniach. Nie zabrakło przykładów i interesujących anegdot potwierdzających, że aby zaprojektować zlewozmywak trzeba czasami… umyć naczynia. Z kolei Anna Kowalska, Z-ca Dyr. Handlowego ds. Marketingu w Deante, podjęła drugi istotny aspekt, dotyczący działań promocyjnych. Przedstawicielka firmy mówiła o tym, że już na etapie przystąpienia do projektu należy pomyśleć o marketingu, by produkt szedł jak woda.
– Art Business Festival to dla nas wydarzenie wyjątkowe, ponieważ cenimy możliwość bezpośredniego kontaktu z adeptami projektowania użytkowego. Studenci poszukują kierunków, które pozwolą się im odnaleźć i rozwijać w branży wnętrzarskiej, dlatego chętnie dzielimy się naszym 25-letnim doświadczeniem – mówi Anna Kowalska, Z-ca Dyr. Handlowego ds. Marketingu w Deante.
Po prezentacji uczestnicy odwiedzali strefę Deante, gdzie mogli porozmawiać z przedstawicielami marki, a także obejrzeć flagowe produkty zaprojektowane z okazji 25-lecia firmy.
Art Business Festival to wydarzenie zorganizowane na krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych przez Fundację Studenckie Forum Business Centre Club. Festiwal, którego partnerem głównym było Deante, zostało poświęcone projektowaniu produktów i usług, brandingowi personalnemu i rozwijaniu własnej działalności gospodarczej. Oprócz prezentacji firmy Deante program wypełniły m.in. prelekcje uznanych designerów i architektów – Gosi i Tomka Rygalików oraz Krzysztofa Ingardena.
Deante www.deante.pl
więcej informacji z firmy Deante ( PRESS BOX)