Spółka Contact Center zajęła I miejsce w 17 edycji rankingu „Book of Lists” opracowywanego przez redakcję anglojęzycznego tygodnika „Warsaw Business Journal”.
Już trzeci rok z rzędu Contact Center zajmuje najwyższą pozycję w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies). Ranking został stworzony w oparciu o przychody z marketingu bezpośredniego.
„Utrzymanie pierwszej pozycji w rankingu to niewątpliwie potwierdzenie wysokiej i stabilnej pozycji Contact Center na rynku marketingu bezpośredniego. Bardzo nas cieszy, że zaangażowanie i profesjonalizm z jakim podchodzimy do współpracy z klientami przynosi uznanie w postaci wysokich miejsc w rankingach branżowych. Certyfikat Book of Lists to nie jedyne wyróżnienie jakim w ostatnim czasie możemy się poszczycić. Przypomnę chociażby nominację do rankingu Gazele Biznesu publikowanego przez Puls Biznesu czy też wyróżnienie w Konkursie Krajowy Lider Innowacji i Rozwoju. Te prestiżowe wyróżnienia to oprócz nobilitacji również zobowiązanie aby jeszcze sprawniej i elastyczniej sprostać oczekiwaniom naszych klientów i potencjalnych partnerów biznesowych.” – mówi Zbigniew Biały, prezes zarządu Contact Center sp. z o.o.
Rocznik Book of Lists to największa i najdłużej obecna na polskim rynku wydawniczym polsko-angielska publikacja biznesowa, która w formie ok. 70 rankingów prezentuje ponad 2,5 tys. najlepiej prosperujących firm z poszczególnych sektorów biznesu w Polsce. Rankingi firm tworzone są w oparciu o wyniki, wyrażone w przychodach lub innych specyficznych dla danej branży wartościach. Listy zawierają informacje na temat profilu działalności, klientów, dotychczasowy osiągnięć oraz usług, które dana firma oferuje.
Contact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2500 stanowisk w centrach outsourcingowych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Specjalizuje się w usługach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, badań marketingowych, studia nagrań, doradztwa biznesowego oraz wirtualnego contact center. Firma jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Brytyjsko–Polskiej Izby Handlowej (BPCC) oraz Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK).
Do grona klientów Contact Center należą duże i średnie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej i IT, finansowej, paliwowej, turystycznej, FMCG, handlu, mediów i rozrywki.
Od 2010 roku Contact Center nieprzerwanie zajmuje I miejsce w rankingu Book of Lists w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies). Firma uzyskała również tytuł Regionalnego Lidera Innowacji i Rozwoju – 2011 w kategorii Dynamicznie rozwijająca się firma oraz dominację do prestiżowego rankingu Gazele Biznesu organizowanego przez Puls Biznesu.
Więcej informacji:
.