W tym tygodniu startuje najnowsza kampania reklamowa Banku Zachodniego WBK z Chuckiem Norrisem w roli głównej.
Chuck Norris jest kolejną gwiazdą reklam Banku Zachodniego WBK. Od kilku lat wspólnym mianownikiem kampanii banku jest humor. „Przyjęta przez Bank Zachodni WBK strategia reklamowa jest jednym z wyróżników wizerunkowych naszego banku na polskim rynku.
W tym tygodniu startuje najnowsza kampania reklamowa Banku Zachodniego WBK z Chuckiem Norrisem w roli głównej.
Chuck Norris jest kolejną gwiazdą reklam Banku Zachodniego WBK. Od kilku lat wspólnym mianownikiem kampanii banku jest humor. „Przyjęta przez Bank Zachodni WBK strategia reklamowa jest jednym z wyróżników wizerunkowych naszego banku na polskim rynku.
W tegorocznej kampanii zależało nam na zbudowaniu przekazu wokół szybkości oraz profesjonalizmu obsługi – właśnie te cechy uosabia Chuck Norris.” – mówi Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Banku Zachodniego WBK. „Chuck Norris w Polsce jest postacią kultową, wzbudzającą sympatię i łączącą pokolenia, ikoną pop kultury. Jego osoba daje ogromny potencjał komunikacyjny – już teraz zauważamy renesans faktów o Chucku.” – dodaje Artur Sikora.
Pierwsze spoty reklamowe z udziałem Chucka Norrisa wspierają sprzedaż kredytu gotówkowego Banku Zachodniego WBK. „Chuck Norris jest wcieleniem kluczowego dla osób planujących zaciągnięcie kredytu gotówkowego atrybutu, którym jest szybkość. W przeprowadzonym przez nas badaniu preferencji klientów ponad 40% osób spłacających kredyt gotówkowy wskazało szybkość jego otrzymania jako najważniejszą cechę dobrego produktu. Dlatego decyzja o udzieleniu kredytu gotówkowego przez nasz bank podejmowana jest w zaledwie 10 minut.” – mówi Łukasz Molenda, dyrektor ds. kredytów dla ludności Banku Zachodniego WBK.
Ostateczna wartość oprocentowania kredytu jest ustalana indywidualnie (tzw. individual pricing), na podstawie oceny zdolności kredytowej. Pożyczone od banku pieniądze, w wysokości nawet do 20-krotności dochodów (maksymalnie do 100 tys. zł) można przeznaczyć na dowolnie wybrany cel, a spłacać go od 1 do 72 miesięcy (do 6 lat). Nie jest wymagane wskazanie poręczycieli. Razem z kredytem gotówkowym Bank Zachodni WBK oferuje też pakiet ubezpieczeniowy „Spokojny kredyt”, który daje kredytobiorcom ochronę np. na wypadek utraty pracy lub zdolności do pracy. Jeśli klient wykupi ubezpieczenie, a dodatkowo otworzy w Banku Zachodnim WBK konto „Wydajesz i Zarabiasz Plus” i zdecyduje się na kartę kredytową, może liczyć, że kredyt gotówkowy z Chuckiem Norrisem otrzyma bez prowizji kredytowej. Kredyt można uzyskać składając wniosek w dowolnym Oddziale, przez internet lub telefon.
„Reklama kredytu gotówkowego to duże wyzwanie. Klientom trudno jest porównać oferty różnych banków, gdyż każdy komunikuje inne korzyści. Dlatego wiele osób w pierwszej kolejności rozważa ofertę swojego banku. Naszym celem jest zachęcenie klientów, żeby szukając kredytu gotówkowego zawsze wzięli pod uwagę Bank Zachodni WBK.” – mówi Patrycja Klarecka, dyrektor Departamentu Marketingu banku. – „W kampanii pokazujemy, że każdego klienta traktujemy wyjątkowo – w Banku Zachodnim WBK każdy może być jak Chuck Norris – to nasze motto. Mamy nadzieję, że udało nam się znaleźć właściwe proporcje między klarownością przekazu marketingowego, połączeniem wizerunku artysty z marką oraz sporą dawką rozrywki.”
Bank Zachodni WBK wykorzysta w kampanii tzw. YouTube takeover. W czwartek 23 lutego Chuck Norris na jeden dzień przejmie polskie strony YouTube’a.
Kreację do kampanii przygotowała agencja Mather Communications, za produkcję spotów z Chuckiem Norrisem, który wyreżyserował Kjetil Njoten, odpowiada dom produkcyjny RedWorks. Kreację i produkcję kampanii w mediach społecznościowych realizowała agencja Lemon Sky.
Kampania będzie emitowana w telewizji – stacjach ogólnopolskich i tematycznych, internecie, radiu, prasie, w kinach oraz na nośnikach outdoor. Media zaplanował dom mediowy Starcom.
Najnowszy spot Banku Zachodniego WBK jest do obejrzenia pod adresem:
http://www.youtube.com/bankzachodniwbk