Ceramika Paradyż , 12 listopada 2012 roku, uruchomiła nową wersję swojej strony internetowej www.paradyz.com .

Wraz z nową szatą graficzną zyskała ona także kilka dodatkowych, atrakcyjnych funkcjonalności. Zmiana wizerunku Ceramiki Paradyż w sieci to kolejny etap związany z rozpoczętą w marcu tego roku zmianą identyfikacji wizualnej firmy.

Podczas projektowania nowej strony poza wprowadzeniem atrakcyjnego layoutu, skupiliśmy się na rozwiązaniach udogadniających poruszanie się po niej zarówno klientom indywidualnym, jak i architektom, projektantom wnętrz i naszym partnerom handlowym. Mamy nadzieję, że tak przygotowany mechanizm spełni swoją rolę i dostarczy użytkownikom wyczerpujących informacji o produkcie, jego cechach, zaletach, sposobie wykorzystania oraz zakoduje korzystny i świadomy obraz marki Paradyż – mówi Małgorzata Bąblewska – Nowak, Kierownik Działu Promocji i Reklamy Ceramiki Paradyż.

Strona pełna nowości

W nowym serwisie główny nacisk położono na prezentację produktów, dostosowując do tego celu menu główne, którego zadaniem jest prosta i pełna informacja o ofercie Ceramiki Paradyż . Nowością na stronie jest wskazówka, w których punktach sprzedaży można zobaczyć wybraną kolekcję „na żywo”, jak i rozbudowana sekcja porad dla klientów, czy też opcja „schowka inspiracji”, który będzie gromadził wybrane przez użytkowników aranżacje kolekcji. Samym „schowkiem” można podzielić się z przyjaciółmi, poprzez możliwość wygenerowania do niego linku i opublikowania np. na Facebooku. Oprócz tego na stronie wprowadzono kilka innych udogodnień, takich jak specjalna funkcja kalkulatora umożliwiająca zapisywanie sporządzonej wyceny oraz opcja zaawansowanego wyszukiwania według poszczególnych cech danej kolekcji lub pojedynczej płytki.  

Do dyspozycji internautów przygotowana została także zakładka multimedialna. Znajdują się w niej nie tylko informacje na temat najnowszych kolekcji Ceramiki Paradyż , ale również wszystkie materiały wideo z wydarzeń, w których firma brała udział.

Nowa strona charakteryzuje się przejrzystą nawigacją, dostępną z każdego poziomu serwisu, a także szybkim i łatwym dostępem do witryn pozostałych marek Grupy Paradyż: My Way Paradyż Group oraz Kwadro Ceramika.

Projekt nowej strony www.paradyz.com został przygotowany we współpracy z firmą Artegence.

Zapraszamy do odwiedzania nowej strony Ceramiki Paradyż www.paradyz.com .

 


Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 22 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w 37 krajach na całym świecie. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1800 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group – propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm – produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę „Filary Polskiej Gospodarki 2011”, „JAKOŚĆ ROKU ZŁOTO 2012”, oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2011 z diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.

Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj