W czasie tegorocznej Wielkiej Gali Polska Przedsiębiorczość, wręczone zostały nagrody w sześciu konkursach, organizowanych przez Mazowieckie Zrzeszenie Handlu Przemysłu i Usług oraz firmę Europa 2000 Consulting Sp. z o.o.
W konkursie Orły Polskiego Budownictwa, w kategorii Wyposażenie wnętrz pierwsze miejsce zdobyła Ceramika Paradyż. Nagrodę odebrał Piotr Tokarski, Wiceprezes Zarządu ds. Handlu Spółek Grupy Paradyż.
W tym roku odbyła się już VI edycja ogólnopolskiego konkursu Orły Polskiego Budownictwa, nad którym patronat objęło Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej. Głównym celem przedsięwzięcia jest promowanie i wspieranie przedsiębiorstw tworzących budownictwo nowoczesne, bezpieczne i konkurencyjne. W tegorocznej edycji nagrody przyznano w 8 kategoriach. W jednej z nich – Wyposażenie wnętrz, bezkonkurencyjna okazała się Ceramika Paradyż , która zajęła pierwsze miejsce i dołączyła do zaszczytnego grona laureatów Konkursu Orły Polskiego Budownictwa.
Wielka Gala Polska Przedsiębiorczość odbyła się 17 listopada w Hotelu Gromada w Warszawie. W trakcie jej trwania wręczono nagrody w sześciu konkursach: VI edycji Ogólnopolskiego Konkursu Medycznego PERŁY MEDYCYNY, VI edycji Ogólnopolskiego Konkursu Budowlanego ORŁY POLSKIEGO BUDOWNICTWA, VII edycji konkursu SAMORZĄD PRZYJAZNY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, IV edycji konkursu GMINA ATRAKCYJNA TURYSTYCZNIE, X jubileuszowej edycji konkursu MAZOWIECKA FIRMA ROKU oraz w V edycji konkursu MAZOWIECKI POWIAT/GMINA ROKU. W Gali wzięło w niej udział ponad 600 przedstawicieli zwycięskich firm, świata polityki, biznesu oraz instytucji branżowych.
Po więcej inspiracji dla pięknego wnętrza zapraszamy na www.paradyz.com .
Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 22 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w 37 krajach na całym świecie. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1800 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group – propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm – produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę „Filary Polskiej Gospodarki 2011”, „JAKOŚĆ ROKU ZŁOTO 2012”, oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2011 z diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.
Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)