Od października w Multikinie nie zobaczymy już reklam wyświetlanych z taśmy 35 mm. Sieć zapowiada nową jakość kina cyfrowego, gdzie obraz i dźwięk emitowany jest z kinowych projektorów cyfrowych lub projektorów multimedialnych o wysokiej rozdzielczości. Zamiana projektorów analogowych na projektory cyfrowe gwarantuje reklamodawcom lepszą jakość obrazu i dźwięku, wielokrotnie niższe koszty produkcji i dużą elastyczność planowania kampanii. Koniec taśmy 35 mm w reklamie – to
Od października w Multikinie nie zobaczymy już reklam wyświetlanych z taśmy 35 mm.
Sieć zapowiada nową jakość kina cyfrowego, gdzie obraz i dźwięk emitowany jest z kinowych projektorów cyfrowych lub projektorów multimedialnych o wysokiej rozdzielczości.
– Zamiana projektorów analogowych na projektory cyfrowe gwarantuje reklamodawcom lepszą jakość obrazu i dźwięku, wielokrotnie niższe koszty produkcji i dużą elastyczność planowania kampanii. Koniec taśmy 35 mm w reklamie – to również koniec kosztów związanych z utylizacją kopii – informuje Multikino w komunikacie prasowym.
Dzięki technologii cyfrowej każdy materiał (film, zwiastun, spot reklamowy) będzie można obejrzeć w identycznej jakości nawet po tysiącu projekcji.
W chwili obecnej prawie 65% sal kinowych sieci Multikino jest wyposażone w kinowe projektory cyfrowe marki
Christie lub Barco. W pozostałych salach emisja reklam będzie odbywać się z projektorów multimedialnych HD firmy
Sharp.
Ł. Macheta
Zobacz także:
– Seria ekskluzywnych kabin prysznicowych S700 marki Koralle
,21,5332,1284544225