Sprzedażą reklamy w serwisie Polityka zajmie się internetowa sieć reklamowa BizOn media. Do tej pory serwis był obsługiwany przez sieć IDMnet. Ze strony Polityki osobą odpowiedzialną za współpracę z BizOn media jest Katarzyna Zawisza. Do jej zadań należy także sprzedaż bezpośrednia, przeprowadzanie konkursów i akcji specjalnych na www.polityka.pl. Zawisza dołączyła do zespołu w maju 2010 r. Wcześniej zajmowała się planowaniem i zakupem mediów m.in. w ACR,
Sprzedażą reklamy w serwisie Polityka zajmie się internetowa sieć reklamowa BizOn media.
Do tej pory serwis był obsługiwany przez sieć IDMnet.
Ze strony Polityki osobą odpowiedzialną za współpracę z BizOn media jest Katarzyna Zawisza. Do jej zadań należy także sprzedaż bezpośrednia, przeprowadzanie konkursów i akcji specjalnych na www.polityka.pl .
Zawisza dołączyła do zespołu w maju 2010 r. Wcześniej zajmowała się planowaniem i zakupem mediów m.in. w ACR, ZenithOptimedia oraz Initiative Media.
JK
Zobacz także:
– Według MPG rynek reklamowy w Polsce rośnie
– V2Media niestandardowo dla Volvo
– Adkontekst wprowadza nowy produkt reklamowy