Dzisiaj rusza kampania reklamowa nowej wody Białowieski Zdrój. Reklamy obecne będą w telewizji, w Internecie oraz na tablicach outdoorowych.

Kreacja kampanii nawiązuje do idei samego produktu – do natury, spokoju i czystości.

To woda prosto z serca przyrody, która daje chwile wyciszenia i oddechu – mówi Tomasz Olak, Senior Brand Manager Hoop Polska – Kampania Białowieski Zdrój. Jestem Wodą, zachęca do zrobienia kroku w stronę odkrycia siebie, do zrozumienia, że jesteśmy nieodłączną częścią przyrody, która uspokaja i dodaje sił.

Spot będzie emitowany w stacjach TVN, Polsat oraz w kilkudziesięciu kanałach tematycznych. Kampania telewizyjna potrwa do połowy sierpnia.

Projekty kampanii Białowieski Zdrój. Jestem Wodą. będą obecne również na citylightach w największych miastach Polski, przez cały lipiec.

W ramach wsparcia dla wody Białowieski Zdrój prowadzona jest również strona www.bialowieskizdroj.pl, profil na Facebooku „Jestem Wodą – Białowieski Zdrój”, a także działania PR.

Dodatkowo w ramach kampanii Białowieski Zdrój nawiązał współpracę promocyjną z Białowieskim Parkiem Narodowym i z Fundacją Paproć – konsumenci kupując wodę wspierają Fundację Paproć i jej cele – zachowanie dziedzictwa naturalnego dla przyszłych pokoleń.

Za strategię komunikacji marki i kreację kampanii odpowiada zespół Schulz Brand Friendly. Produkcja spotu – Alvernia Studios. Zakup i planowanie mediów – dom mediowy MPG. Działania w Internecie przygotowały Agencje: OS3 i Ostryga.


 


ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj